0 1 0 0 0 3.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie z Google Analytics od SemHouse w przyszłym tygodniuTo kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem odbędzie się ono w Warszawie 8 czerwca. Jego celem jest zapoznanie uczestników z tematyką analityki internetowej oraz nauczenie obsługi programu Google Analytics, służącego między innymi do mierzenia skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych.(Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 2.06.2015Beacony w sieci SizeerSieć z odzieżą i obuwiem Sizeer wprowadza do swoich sklepów beacony. Uruchamia też aplikację, która ma promować program lojalnościowy i dostarczać specjalne treści jej użytkownikom.
0 1 0 0 0 2.06.2015Letnie imprezy dla kobiet – wspólny projekt marki alkoholowej i odzieżowejRuszył projekt „Bols and Beautiful”. W jego ramach marki Bols oraz Bluebirds & Co zorganizują imprezy dla kobiet, które nadeślą zgłoszenia.
0 3 0 0 0 2.06.2015Zott Polska promuje Zottarellę poprzez książkę kucharskąFirma Zott Polska rozpoczęła kampanię promującą markę Zottarella. Powstała m.in. książka kucharska z przepisami na potrawy z wykorzystaniem mozzarelli tej marki.
0 1 0 0 0 2.06.2015Rusza serwis ostrzegający przed niewłaściwymi praktykami sklepów i usługodawcówWystartował serwis konsumencki Uważaj.pl. Ma przestrzegać przed niewłaściwymi praktykami sklepów, usługodawców, a nawet urzędów. Strona umożliwi również internautom kontakt z prawnikiem.
0 1 0 0 1 2.06.2015Najpopularniejsze miejsca zakupów odzieży i obuwia – raport PMROdzież i obuwie coraz rzadziej kupujemy w sklepach zlokalizowanych w centrach handlowych. Na popularności zyskują zakupy w outletach oraz Internecie. To jeden z wniosków z raportu PMR „Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2015”.
2 1 0 0 0 2.06.2015Piotr Adamczyk prezentuje Lokatę procentującą Eurobanku (wideo)„Co zrobić, żeby zarobić więcej niż zarabiasz?” – tymi słowami Piotr Adamczyk zwraca się do widzów w spotach Eurobanku. Jako jedno z możliwych rozwiązań aktor wskazuje założenie Lokaty procentującej.
1 1 0 0 0 2.06.2015Kurczak babuni z oferty Farmio promowany jako wolny od antybiotyków (wideo)Marka jajek i mięsa drobiowego Farmio rozpoczęła kampanię promującą wprowadzenie do oferty Kurczaka babuni. Działania podkreślają, że produkt jest wolny od antybiotyków.
0 1 0 0 0 2.06.2015Przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną wołowiny i wieprzowinyPrzetarg dotyczy dwuletniej kampanii z budżetem ponad 2 mln euro. Skierowana będzie na rynki Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA i Kazachstanu.
0 1 0 0 0 2.06.2015Monitoring reklam w wydaniach tabletowych magazynów – maj 2015 (infografika)W maju nie zaobserwowano wzrostu liczby reklam w wydaniach tabletowych magazynów, za to wyraźnie poprawiła się ich jakość. Firma Adrino przebadała łącznie 21 tytułów – w sumie 34 numery.