1 1 0 0 0 1.06.2015Taniec „Zetka” w kampanii na 25-lecie Radia Zet (wideo)1 czerwca ruszyła kampania reklamowa z okazji 25-lecia Radia Zet. Do telewizji trafił 30- oraz 15-sekundowy spot.
0 1 0 0 0 1.06.2015SAP i Deutsche Telekom na czele marek europejskich w rankingu BrandZSAP oraz Deutsche Telekom to czołowe marki z Europy w 10. rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opublikowanym przez WPP oraz Millward Brown. Apple wyprzedził Google’a i ponownie zyskał tytuł najcenniejszej marki świata W Europie czołowe miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły spółki technologiczne i telekomunikacyjne.
2 4 0 0 0 1.06.2015Kujawsko-pomorskie promuje się poprzez grę Minecraft (wideo) [aktualizacja]7 czerwca województwo kujawsko-pomorskie obchodzi swoje święto. Z tej okazji Urząd Marszałkowski wspólnie z Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy tworzą mapę regionu w grze Minecraft.
3 2 0 0 0 1.06.2015Łomża w kampanii leżakuje w bezruchu (wideo)„Łomżing zaczyna się od leżakowania” to hasło trwającej kampanii reklamowej piwa Łomża (Van Pur). W telewizji emitowany jest spot zatytułowany „Bezruch”.
0 3 0 0 0 29.05.2015Papieros jako seryjny zabójca nr 1 w kampanii z okazji Światowego Dnia bez PapierosaTrucizna w postaci substancji smolistych, duszenie czy nagły chwyt za serce. Tak na życie wielu Polaków czyha zabójca nr 1 – papieros. To właśnie on jest główną postacią kryminalnej serii stworzonej na potrzeby ogólnopolskiej kampanii społecznej „Koniec z papierosem”, prowadzonej z okazji Światowego Dnia bez Papierosa.
1 1 0 0 0 29.05.2015Jedzenie z dostawą na przystanek od PizzaPortal.pl (wideo)W kwietniu na jednym z poznańskich przystanków serwis do zamawiania jedzenia online PizzaPortal.pl umieścił interaktywną gablotę z grą. Część osób mogła odebrać wygraną nagrodę jeszcze na przystanku z rąk blogerów.
0 1 0 0 0 29.05.2015Startuje XIII edycja Złotych SpinaczyRozpoczyna się 13. edycja konkursu Złote Spinacze, wyłaniającego najlepsze kampanie public relations w Polsce. Zgłoszenia w 27 kategoriach można nadsyłać do 13 sierpnia w pierwszym terminie oraz do 20 sierpnia w drugim, ostatecznym.
0 1 0 0 1 29.05.2015„PR-owcy i dziennikarze – co sądzą o sobie nawzajem”. Raport z badania w ramach projektu Komu Komunikacja (infografika)PR-owcy i dziennikarze wiedzą, za pomocą jakich narzędzi się ze sobą komunikować, ale rzadko naprawdę rozmawiają o wzajemnych potrzebach i oczekiwaniach. To jeden z wniosków z badania przeprowadzonego w ramach projektu Komu Komunikacja. Zebrano je w raporcie „PR-owcy i dziennikarze – co sądzą o sobie nawzajem”.
0 2 0 0 0 29.05.2015Lenovo prezentuje nowe logoFirma Lenovo podczas ogólnoświatowej konferencji technologicznej Tech World zapowiedziała nowe produkty. Przedstawiła też odświeżone logo.
0 1 0 0 0 29.05.2015Czy marka może zmienić swoją osobowość?Nad tą kwestią zastanawia się na łamach „The Guardian” Tomas Chamorro-Premuzic, profesor psychologii biznesu. Są również badacze, którzy uważają, że samo używanie określenia „osobowość” w odniesieniu do marki jest błędem.