4 1 0 0 0 22.05.2015mBank prezentuje #MądreMyki (wideo)W rozpoczętej kampanii mBank pokazuje sprytne rozwiązania, dzięki którym codzienne czynności stają się prostsze i mniej czasochłonne. Promuje w ten sposób płatności bezgotówkowe.
0 8 0 0 0 22.05.2015Marketing szkoły językowej – wydatki na reklamę online. Raport Blink.pl32 tys. wyświetleń oraz 650 kliknięć w reklamę w skali miesiąca. To wynik możliwy do osiągnięcia przez szkołę językową wydającą na kampanię online 50 zł dziennie. O tym, jak wykorzystywać reklamę w wyszukiwarce do eksponowania oferty szkoleniowej, mówi raport przygotowany przez firmę Blink.pl.
2 1 0 0 0 22.05.2015Ostatnie przed ciszą wyborczą spoty kandydatów na prezydenta (wideo)W niedzielę 24 maja odbędzie się II tura wyborów prezydenckich. Zmierzą się w niej Bronisław Komorowski oraz Andrzej Duda. Obaj kandydaci zaprezentowali ostatnie spoty kampanii wyborczej.
0 1 0 0 0 22.05.2015Bale charytatywne lepsze niż relacje z mediami? – opinie firm i samorządów o media relationsJak wyglądają relacje z mediami w praktyce firm i jednostek samorządowych w Polsce? Do czyich obowiązków należy przekazywanie informacji? O te m.in. kwestie zapytano w badaniu „Media relations w samorządach lokalnych i w przedsiębiorstwach prywatnych” Instytutu Badawczego IPC, firmy Exacto oraz Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
1 1 0 0 0 22.05.2015Serce i Rozum z CyberTarczą Orange zabezpieczają Internet (wideo)Na kilkadziesiąt godzin facebookowy profil Serca i Rozumu opanowali hakerzy z grupy LICHO. Okazało się, że był to początek nowej kampanii Orange, zachęcającej do skorzystania z Neostrady z CyberTarczą – zabezpieczenia przed atakami online.
0 1 0 0 0 22.05.2015Laureaci Lampartów za najefektywniejsze kreacje wizerunkowe banków i ubezpieczycieli21 maja podczas XV Konferencji Finansowej TNS Polska zostały wręczone Lamparty. To nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W swoich kategoriach zwyciężyły ING Bank Śląski oraz PZU.
0 1 0 0 0 22.05.2015Od Flinstonów do Jetsonów – znany jest już program III Kids&Family Marketing Day27 maja rusza Kids & Family Marketing Day 2015. Po co rodzicom dziecięcy bohater? Dzieci w Sieci i ich potrzeby a komunikacja marek online. Młodzież i marki na Snapchacie – to wybrane tematy prezentacji.
0 1 0 0 0 22.05.2015Kopp+Hagen otwiera biuro w PolsceW Krakowie powstało biuro Kopp+Hagen. To połączenie firmy konsultingowej z agencją reklamową i brandingową.
1 1 0 0 0 21.05.2015Dyrektor fabryki i sprzedawca w „komorze starzeniowej” w spocie Vidaronu (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu do ochrony i dekoracji drewna – Vidaronu. To kontynuacja działań promocyjnych marki.
0 4 0 0 0 21.05.2015Hakerzy przejęli fan page Serca i Rozumu?Na fan page’u Serca i Rozumu pojawiło się nowe zdjęcie, sugerujące, że profil został przejęty przez hakerów. Można przeczytać tam również dziwne posty i komentarze.