2 2 0 0 0 20.05.2015„Pieluszka i pecik awarii duecik” – kampania ostrzegająca przed wrzucaniem śmieci do kanalizacjiW kwietniu w Poznaniu ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna „Nie śmieć w sieć”, organizowana przez firmę Aquanet – zaopatrującą stolicę Wielkopolski w wodę. Ma ona uświadomić mieszkańcom, że odpowiedzialność za stan sieci kanalizacyjnej ponoszą wszyscy jej użytkownicy.
0 1 0 0 0 20.05.2015Więcej partnerstwa – ZFPR ogłasza zasady organizowania przetargówZwiązek Firm Public Relations ogłosił zasady organizowania przetargów na usługi public relations dla klientów i agencji. Ma to ułatwić podmiotom organizującym i biorącym udział w procesach przetargowych przestrzeganie dobrych praktyk rynkowych.
0 1 0 0 0 20.05.2015Wygraj bezpłatną wejściówkę na konferencję Marketing Progress28 i 29 maja we Wrocławiu odbędzie się III edycja konferencji Marketing Progress. Organizator przeznaczył 4 bezpłatne wejściówki dla czytelników Marketingu przy Kawie. Aby mieć szansę na bezpłatne uczestnictwo, należy wziąć udział w konkursie.
0 2 0 0 0 19.05.2015Przez recenzję do serca kierowcy – case study kampanii Peugeot 308W kampanii promującej model 308 marka Peugeot postawiła na promocję obiektywnych treści na temat auta. Wzmacniany był zasięg redakcyjnych artykułów dotyczących pojazdu.
0 1 0 0 0 19.05.2015„Edelman Trust Barometer 2015”: Polska ufa innowacyjności i oczekuje większego tempa zmianInnowacje następują zbyt szybko – uznali respondenci z większości państw (51%) w badaniu „Edelman Trust Barometer 2015”. Tymczasem polskie społeczeństwo uważa, że innowacje są wdrażane zbyt wolno i oczekuje przyspieszenia tego procesu (52%).
0 1 0 0 0 19.05.2015„PR relations”. Komu Komunikacja o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami28 maja w Krakowie odbędzie się 15. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W maju – miesiącu, w którym obchodzimy Światowy Dzień Wolności Prasy – prelegenci zastanowią się nad tym, jak wyglądają dziś wzajemne relacje dziennikarzy i PR-owców oraz jak jakość ich współpracy wpływa na kształt dzisiejszych mediów.
0 1 0 0 0 19.05.2015Ceneo.pl wydaje drukowaną gazetkę promocyjnąPorównywarka Ceneo.pl wydaje drukowaną gazetkę promocyjną. 100 tys. egzemplarzy trafi w połowie maja do skrzynek mieszkańców Wrocławia.
1 1 0 0 0 19.05.2015Jak Polacy kupują w Sieci? – badanie GfK PoloniaW dzisiejszych czasach podstawowym źródłem wiedzy o markach i produktach stał się Internet. Strony internetowe, blogi, fora dyskusyjne to naturalne miejsca poszukiwania informacji na ich temat. Na zlecenie i-Systems firma GFK Polonia przeprowadziła badanie, jak internauci wyszukują i kupują produkty oraz jaki wpływ na te decyzje ma ich wiek.
1 3 0 0 0 19.05.2015PIP rozpoczyna kampanię „Rutyna na wsi rani i zabija” (wideo)Wystartowała kampania Państwowej Inspekcji Pracy „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”. Adresowana jest do rolników oraz członków ich rodzin, ale także do wszystkich osób narażonych na utratę zdrowia i życia w związku z wykonywaniem pracy rolniczej.
0 3 0 0 0 19.05.2015Coca-Cola Store – tymczasowy sklep w WarszawieNa placu przed warszawskim centrum handlowym Arkadia stanął Coca-Cola Store. To miejsce, w którym przy akompaniamencie muzyki granej na żywo przez DJ-a można kupić T-shirty, czapki, torby czy gadżety.