0 6 0 0 0 19.05.2015„Nie jestem stary. Nie jestem niepotrzebny” – gdański KFS zachęca do szkolenia pracowników 45+Ruszyła kampania promocyjna Krajowego Funduszu Szkoleniowego przy PUP w Gdańsku. „Twój brakujący element” – tak brzmi hasło działań.
0 2 0 0 0 19.05.2015Kampania „Bezpieczne przeciwsłoneczne”Firma Luxottica Poland ostrzega przed szkodliwością noszenia okularów przeciwsłonecznych kupowanych na straganach czy w sklepach odzieżowych. Optyk rozpoczął kampanię „Bezpieczne przeciwsłoneczne”.
2 1 0 0 0 18.05.2015Preparat Magne B6 z międzynarodową kampanią (wideo)18 maja firma Sanofi rozpoczęła międzynarodową kampanię wprowadzającą na rynek dwa suplementy diety marki Magne B6. Zaprojektowane i zrealizowane w Polsce kreacje ukażą się w krajowych mediach, a także we Włoszech, w Czechach, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
0 1 0 0 0 18.05.2015Rynek agencji SEO/SEM w Polsce w 2015 r. (infografika)Big data, content marketing i mobile to kluczowe obszary, które będą wywierały wpływ na kształt rynku agencji SEO/SEM w 2015 r. Takie są wnioski z badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli rynku przez IRCenter i Bluerank.
0 1 0 0 0 18.05.2015Znamy wyniki I etapu konkursu na Telemarketera Roku 2015Dwunastoosobowe jury konkursu Telemarketer Roku 2015 odsłuchało 1064 rozmowy o łącznej długości ponad 152 godzin. Do II etapu zakwalifikowano 25 konsultantów w sześciu kategoriach.
0 2 0 0 0 18.05.2015Marka akcesoriów do sprzątania na zakładce w książce Philipa G. ZimbardoDo polskiego wydania książki psychologa Philipa G. Zimbardo „Gdzie ci mężczyźni?” dołączone zostały zakładki sygnowane marką Gosia. Widnieje na nich logo brandu i jego hasło: „Dbamy o dom ręka w rękę”.
1 1 0 0 0 18.05.2015Penelope Cruz twarzą marki Karmi (wideo)Twarzą marki Karmi została Penelope Cruz – laureatka Oscara za rolę w „Vicky Cristina Barcelona” (2009). Kampania z jej udziałem wprowadza na rynek nowy wariant smakowy piwa – granat z pomarańczą.
2 1 0 0 0 18.05.2015Kampania „Najlepsze połączenia – tylko od Tymbarku!” (wideo)11 maja rozpoczęła się kampania „Najlepsze połączenia – tylko od Tymbarku!”. Promuje dwa nowe warianty smakowe napoju: miętę z maliną lub cytryną.
0 2 0 0 0 18.05.2015Merlin.pl, Alma i Coolomat tworzą terminale do odbioru artykułów spożywczych kupionych w InternecieW Warszawie staną wkrótce terminale firmy Coolomat służące do odbioru produktów spożywczych kupionych online. Sklep internetowy Merlin.pl we współpracy z siecią Alma oraz partnerem technologicznym przygotowuje się do wejścia w sprzedaż artykułów spożywczych. Rusza projekt Merlinfood by Alma.
1 1 0 0 0 18.05.2015Zdekoncentrowana kobyła Wioletta w spocie Tigera (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetyzującego Tiger. W spocie brand hero marki – Tygrys – doradza asystentce zarządu w Podkowie Leśnej.