1 1 0 0 0 15.05.2015Mlekołaki zachęcają: „Odkryj swoje Łaaa” (wideo)27 kwietnia rozpoczęła się promocja konsumencka marki Mlekołaki, w której można wygrać wakacyjny wyjazd. Informuje o tym kampania reklamowa pod hasłem: „Odkryj swoje Łaaa”.
0 1 0 0 0 15.05.2015Internet ASAP już za tydzieńCzy roboty zastąpią copywriterów? A Instagram – Facebooka? O co naprawdę chodzi w Big Data? Jak technologia zamienia „lubienie” w sprzedaż? Czy oszczędza przy tym wartość marki? Znane już są tematy wszystkich prelekcji konferencji Internet ASAP, która odbędzie się 21 i 22 maja w Krakowie.
0 1 0 0 0 14.05.2015145 nagród w konkursie KTR 201518 złotych, 62 srebrne i 65 brązowych nagród przyznano w konkursie KTR 2015. Żadna ze zgłoszonych prac nie zdobyła Grand Prix. Reklamodawcą Roku została platforma telewizyjna NC+, Agencją Roku DDB & Tribal, Domem Produkcyjnym Roku Oto Film, a Studiem Postprodukcyjnym Platige Image i Studio Orka.
0 1 0 0 2 14.05.2015Logo akcji „Bezpośrednio od polskiego rolnika”Międzynarodowa Koalicja dla Ochrony Polskiej Wsi ICPPC oraz Komitet Protestacyjny Rolników z Zielonego Miasteczka prezentują logo akcji „Bezpośrednio od polskiego rolnika”. Mają być nim oznaczane produkty pochodzące z gospodarstw rodzinnych.
0 1 0 0 0 14.05.2015Apple najcenniejszą marką świata w rankingu „Forbesa”Na czele rankingu najcenniejszych marek, przygotowanego przez amerykańskie wydanie magazynu „Forbes”, ponownie znalazł się Apple. Gigant z Cupertino jest wart więcej niż firmy z pozostałych miejsc podium razem wzięte. Kolejne dwie pozycje także należą do marek z branży technologicznej. Zajmują je Microsoft i Google.
1 1 0 0 0 14.05.2015Sylwia Juszczak-Arnesen w kolejnej kampanii Danone’a Activii (wideo)Ruszyła wiosenna kampania promująca nowe rodzaje Danone’a Activii do picia. Bohaterką reklam jest aktywna kobieta, w którą wcieliła się po raz kolejny aktorka Sylwia Juszczak-Arnesen.
0 1 0 0 0 14.05.2015Gemius i SalesManago ze wspólną ofertą na EuropęW ramach podpisanej umowy partnerskiej pomiędzy Gemiusem a SalesManago firmy zaoferują rozwiązanie, które łączy marketing automation oraz usługi wykorzystujące produkty analityczne Gemiusa. Projekt realizowany jest we wszystkich krajach Europy.
0 2 0 0 0 14.05.2015Noc Muzeów drugą najbardziej znaną imprezą kulturalną w Polsce – ARC Rynek i Opinia (infografika)Europejska Noc Muzeów – zaraz po festiwalu Woodstock – jest najbardziej znaną imprezą kulturalną w Polsce. W ubiegłym roku 15% Polaków deklarowało znajomość tego wydarzenia. Wśród imprez muzealnych Noc Muzeów jest zdecydowanym liderem, a jej popularność z roku na rok rośnie – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 0 14.05.2015Robert Lewandowski tworzy markę RLPowstała koncepcja promowania Roberta Lewandowskiego jako marki. Finalnym efektem tego projektu jest stworzenie znaku firmowego RL i serwisu internetowego prezentującego sylwetkę i dokonania polskiego sportowca.
0 9 0 0 0 14.05.2015Wyniki Megapanelu – marzec 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2015 r.