2 1 0 0 0 7.05.2015Drutex przedłuża współpracę z Pirlo, Lahmem i Błaszczykowskim (wideo)Producent okien i drzwi Drutex poinformował, że przedłużył współpracę z trzema piłkarzami: Philippem Lahmem, Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim na kolejny rok. Także w tym roku sportowcy będą bohaterami działań reklamowych i komunikacyjnych firmy, które prowadzone są na rynku polskim, niemieckim i włoskim.
1 1 0 0 0 7.05.2015Coca-Cola namawia, by walczyć o szczęście (wideo)W niemal trzyminutowym klipie muzycznym Coca-Cola namawia odbiorców, by wybrali radość. Tym razem jednak w nieco bardziej stanowczym tonie niż zazwyczaj. Przekonuje, że każdy powinien walczyć o szczęście.
0 4 0 0 0 7.05.2015„YouTube Trends”: kwietniowa dominacja Gangu AlbaniiRok 2015 na polskim YouTube to jak na razie czas Gangu Albanii. Dominacja kontrowersyjnej hiphopowej grupy przypomina ubiegłoroczne triumfy SA Wardęgi. Ich każde nowe wideo staje się hitem Sieci. Sześć z dziesięciu najczęściej oglądanych produkcji kwietnia to właśnie teledyski Gangu Albanii – wynika z raportu „YouTube Trends” przygotowanego przez Sotrendera.
0 1 0 0 0 7.05.2015BGŻ BNP Paribas wybrał dom mediowy do działań offlineBank BGŻ BNP Paribas, który powstał 30 kwietnia z połączenia BGŻ i BNP Paribas Banku Polska, wybrał agencję do obsługi mediowej offline. W przetargu na planowanie i zakup mediów uczestniczyły cztery domy mediowe. Wygrał Havas Media.
0 5 0 0 0 7.05.2015„Pijame” uswianiaj stausy zgrozebie hipoglokenia #hypRuszyła akcja #StopHipo. „Pijane” statusy pojawiające się w mediach społecznościowych mają uświadamiać zagrożenie hipoglikemią i zobrazować, jakie objawy może spowodować to powikłanie cukrzycy.
0 1 0 0 0 6.05.2015Monitoring reklam w wydaniach tabletowych magazynów – kwiecień 2015 r. (infografika)Pierwszy miesiąc II kwartału 2015 r. pokazuje, że liczba reklam w magazynach na tabletach powoli się zwiększa. W 21 najpopularniejszych na rynku tytułach (34 numery magazynów) przebadanych przez firmę Adrino zamieszczono łącznie 368 reklam. Ich średnia liczba na jeden magazyn wzrosła i wynosi obecnie 11 w stosunku do dziesięciu reklam w marcu.
0 1 0 0 0 6.05.2015Ipsos tworzy strukturę zajmującą się badaniami komunikacji, reklamy i mediówIpsos Connect to wydzielona globalna struktura Ipsos specjalizująca się w badaniach komunikacji, reklamy i mediów. Powstaje ona z połączenia ASI i MediaCT. Pokieruje nią Yannick Carriou.
0 1 0 0 0 6.05.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie z Google AdWords od SemHouse w połowie majaTo kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem szkolenie odbędzie się w Krakowie 14 i 15 maja. Jego celem jest zapoznanie uczestników z obsługą programu AdWords, a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.(Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 6.05.2015Gemius, Nielsen i Millward Brown z jednym pomiarem mediówFirmy Gemius, Nielsen i Millward Brown przygotowują się do wprowadzenia na rynek projektu połączenia badań mediów – telewizji, Internetu, prasy i radia. Obecnie prowadzone są nad nim prace.
0 1 0 0 0 6.05.2015IAB Polska publikuje „Najlepsze przykłady w content marketingu”Grupa content marketingu działająca w strukturach IAB Polska przygotowała e-book pt. „Najlepsze przykłady w content marketingu”. To kolejna po „Przewodniku CM” wydanym w 2014 r. publikacja grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tym obszarem komunikacji.