0 1 0 0 0 6.05.2015Polskie firmy i strony w domenie .eu – badanie ARC Rynek i OpiniaAdres internetowy w domenie .eu ułatwia polskim mikro- i małym przedsiębiorcom prowadzenie biznesu za granicą. Poprawia też wizerunek firm w oczach międzynarodowych kontrahentów. Domenę tę wybiera coraz więcej Polaków, którzy zdecydowali się na ekspansję na rynki inne niż rodzimy – to wnioski z badania ARC Rynek i Opinia, przeprowadzonego na zlecenie Home.pl.
0 1 0 0 0 6.05.2015Lidl wybrał agencję PRZ początkiem maja Lidl rozpoczął współpracę z 24/7Communication. W ramach umowy agencja zajmie się działaniami z zakresu komunikacji zewnętrznej.
0 5 0 0 0 6.05.2015Szpital Medicover z kampanią outdoorowąZ początkiem maja wystartowała kontekstowa akcja outdoorowa Szpitala Medicover. Stawia ona na równi konieczność dbania o zdrowie z wyborami życiowymi, jakich dokonujemy na co dzień.
0 3 0 0 0 6.05.2015„Badanie zdalnych form kontaktu” – ranking banków, towarzystw ubezpieczeniowych i operatorów telefonii komórkowejZ bankiem, towarzystwem ubezpieczeniowym czy operatorem telefonii komórkowej najlepiej skontaktować się poprzez infolinię. Pokazała to 2. edycja „Badania zdalnych form kontaktu”, przeprowadzona przez portal MojeBankowanie.pl. Wyniki wskazują również, które instytucje najlepiej radzą sobie w komunikacji z klientem za pomocą infolinii, strony internetowej oraz drogą elektroniczną.
0 1 0 0 0 5.05.2015Które branże najefektywniej komunikują się na YouTube? – badanie Chimney PolandRanking Chimney Poland pokazuje, które branże korzystają z YouTube jako narzędzia komunikacji. Wskazuje także te, które robią to najefektywniej.
1 3 0 0 0 5.05.2015Shandy kontra Diesel – bitwa miksów piwnych Lech Ice (wideo)W maju rozpoczęła się rywalizacja dwóch wariantów Lecha Ice. Pierwszy to znany już Shandy. Nową propozycją wprowadzaną właśnie na rynek jest Diesel, czyli mieszanka piwa z colą.
1 1 0 0 0 5.05.2015Płatki Lubella Corn Flakes promowane na śniadanie (wideo)4 maja rozpoczęła się kampania reklamowa płatków Lubella Corn Flakes. Produkt promowany jest jako propozycja dla dzieci na początek dnia.
0 4 0 0 0 5.05.2015Rebranding marki Black Red WhiteMarka meblowa Black Red White odświeża wizerunek i komunikację wizualną oraz unowocześnia logo. Nowe hasło przewodnie brzmi: „Moja planeta. Dom”.
2 1 0 0 0 5.05.2015Warka Radler z kampanią wprowadzającą na rynek nowy smak (wideo)5 maja ruszyła kampania Warki Radler, wprowadzająca na rynek nowy wariant smakowy – czarną porzeczkę z limonką. W kanałach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane 15-sekundowe spoty.
0 1 0 0 0 5.05.2015Do końca maja można zgłaszać się do konkursu „PRaktykuj za granicą”Do 31 maja studenci zainteresowani tematyką public relations mogą zgłaszać się do konkursu „PRaktykuj za granicą”. Uczestnicy będą mogli wygrać staże w renomowanych agencjach PR w Londynie, Pradze lub Bukareszcie.