0 1 0 0 0 24.04.2015XV Konferencja Finansowa TNS Polska21 maja w Warszawie odbędzie się konferencja dla branży finansowej organizowana przez TNS. Jej hasło brzmi „I żyli długo i szczęśliwie? Burzliwe losy konsumentów w świecie finansów”. W tym roku motywem przewodnim będą zmieniające się potrzeby klientów instytucji finansowych w różnych fazach ich życia.
0 1 0 0 0 23.04.2015Globalny wzrost popularności zakupów spożywczych przez Internet – raport firmy DunnhumbyZ najnowszego badania firmy Dunnhumby wynika, że popularność zakupów wielokanałowych (czyli kupowania zarówno przez Internet, jak i w tradycyjnych sklepach) dynamicznie rośnie na całym świecie. Raport zawiera analizę zachowań siedmiu milionów konsumentów z czternastu krajów w Europie, Azji i obu Amerykach.
3 1 0 0 0 23.04.2015„Nie musisz nic. Bo możesz wszystko” – Heyah odświeża markę (wideo)Hasło kampanii „Możesz” symbolizuje wolność komunikacji i otwarte możliwości. Ale także wolność od zobowiązań i możliwość zmiany w każdej chwili.
0 1 0 0 0 23.04.2015„Marketing pokoleń” – seminarium PTBRiO już 13 maja13 maja w Warszawie odbędzie się pierwsze w Polsce wydarzenie poświęcone marketingowi pokoleń. Będzie to okazja do przyjrzenia się nie tylko doświadczeniom, dążeniom i wspomnieniom Baby Boomers, Iksów, Ygreków i Zetów, ale też markom, które kierują swoje produkty do tych konkretnych grup.
0 1 0 0 1 23.04.2015IGRZ: ustawa krajobrazowa jest złaNie można stanowić dobrego prawa, opierając swoje sądy na powierzchownych ocenach rzeczywistości i koniunkturalnych poglądach – pisze w oświadczeniu Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
2 1 0 0 0 23.04.2015Kolory wnętrz jako część osobistej stylizacji w spocie Dekoralu (wideo)Reklama z nową aranżacją motywu „Czterech pór roku” Antonia Vivaldiego promuje konkretne odcienie farb oraz akcję Kolorowa Polska.
0 1 0 0 0 23.04.2015Znamy laureatów XVII edycji konkursu Impactor23 kwietnia ogłoszone zostały wyniki konkursu Impactor. Nagrody za 2014 r. można było zdobyć w kategoriach Projekt bądź Firma Roku. Firmy mogły też otrzymać wyróżnienia Akademii Impactora.
0 1 0 0 0 22.04.2015Wirtualna Polska laureatem konkursu Transform Awards Europe 201521 kwietnia rozdano nagrody w europejskim konkursie Transform Awards Europe 2015. Wyróżniane są w nim projekty rebrandingu, repozycjonowania i transformacji marek. Nagrodę zdobył rebranding Wirtualnej Polski zrealizowany przez zespół marketingu Grupy i agencję BNA.
0 7 0 0 0 22.04.201523 zespoły nominowane w polskiej edycji Young Creatives CannesNominacje w polskiej edycji Young Creatives Cannes otrzymały 23 zespoły. Zwycięzcy, którzy pojadą do Cannes, zostaną ogłoszeni 14 maja.
5 1 0 0 0 22.04.2015Nawet Kot z psem się dogada – rusza kolejna odsłona kampanii T-Mobile Polska (wideo)Rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej T-Mobile, w której promowana jest oferta Jump! Family. W reklamach ponownie wystąpili Tomasz Kot i Szymon Piotr Warszawski.