0 2 0 0 0 22.04.2015Reklama kontekstowa w 2014 r. warta 249 mln zł – raport firmy AdkontekstRynek reklamy kontekstowej w 2014 r. był wart 249 mln zł. Zwiększył się o 14,5% i rósł szybciej niż cały SEM – wynika z raportu „Rynek reklamy kontekstowej” opublikowanego przez sieć Adkontekst.
1 1 0 0 0 22.04.2015„Ty też możesz być ministrem zdrowia” – przekonuje Fundacja My, Pacjenci (wideo)Fundacja My, Pacjenci rozpoczęła kampanię zachęcającą do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących Ustawy o zdrowiu publicznym. W ramach prowadzonych działań emitowany jest m.in. spot.
0 1 0 0 0 22.04.2015Blogi na Facebooku w Polsce – badanie Catvertisera (infografika)3,4 mln Polaków jest zainteresowanych treściami oferowanymi przez blogi na Facebooku – wynika z analizy przeprowadzonej przez platformę Catvertiser.com. Większość z osób, które stykają się z treściami blogerów, to kobiety (79,4 proc.).
0 2 0 0 0 22.04.2015Polska żużlowa – badanie ARC Rynek i OpiniaŻużel to po piłce nożnej, siatkówce, piłce ręcznej i koszykówce piąta najczęściej oglądana na żywo dyscyplina w Polsce. Choć nie należy on do najpopularniejszych sportów w naszym kraju, ma wiernych i zaangażowanych kibiców – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 22.04.2015Zimne piwo Carlsberg z „Prawdopodobnie najlepszego billboardu na świecie” (wideo)W Londynie zawisł billboard, z którego można nalać sobie zimnego piwa Carlsberg. Celem akcji jest przypomnienie, że marka wraca do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”, które obowiązywało od 1975 do 2011 r.
0 1 0 0 0 22.04.2015Ukazała się książka „Myśl jak Freak” Levitta i DubneraAutorzy „Freakonomii” wracają w świetnej formie z książką, która nauczy nas, jak myśleć inaczej: kreatywnie, racjonalnie, efektywnie.
0 4 0 0 0 22.04.2015Uskom Mława zmienia się w Novago21 kwietnia Novago zastąpiło firmę Uskom Mława. Nowa marka polskiego producenta paliwa alternatywnego z odpadów komunalnych nazwą ma nawiązywać do nowoczesnego gospodarowania odpadami.
0 1 0 0 0 21.04.2015DDC Media zmienia się w Media DDB & TribalInternetowy dom mediowy DDC Media należący do grupy CP DDB zmienia nazwę na Media DDB & Tribal. Powstała w 2012 r. spółka oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii mediowych online, planowania i zakupu mediów w Internecie oraz data science.
1 6 0 0 0 21.04.2015Oliviero Toscani tworzy Królewską Republikę Roleskiego (wideo)17 kwietnia ruszyła kampania reklamowa marki Roleski. Producent musztard, majonezów, sosów i ketchupu współpracował przy niej ze światowej sławy fotografem – Olivierem Toscanim.
1 1 0 0 0 21.04.2015Xbox One promowany dla całej rodziny (wideo)Rozpoczęła się kampania konsoli Xbox One z sensorem Kinect. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji.