1 1 0 0 0 30.03.2015Syropy Paola promowane w telewizji i prasie (wideo)„A Ty? Na który smak masz dzisiaj ochotę?” – to hasło kampanii reklamowej marki syropów Paola. Działania rozpoczną się 1 kwietnia i są podzielone na dwa etapy.
0 1 0 0 0 30.03.2015Gino Rossi wprowadzi do oferty inteligentne portfeleFirma Gino Rossi zamierza wprowadzić na polski rynek produkty z kategorii wearables. Będą to m.in. portfele i tagi do akcesoriów, które można połączyć ze smartfonem.
0 1 0 0 1 30.03.2015Pokolenie Y to nie lenie – konkurs PSZKRuszył ogólnopolski konkurs realizowany w ramach kampanii „Jestem Ygrekiem. Nie jestem leniem”, prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Aby wziąć w nim udział, należy zaprezentować to pokolenie jako aktywne i pełne zalet – pracujące i odpoczywające z pasją.
1 1 0 0 0 30.03.2015Kto dziś jeszcze ogląda telewizję? Wyniki badania IQS (wideo)Dla jak dużej grupy polskich internautów telewizja rzeczywiście jest reliktem poprzedniej epoki? Jak wielu deklaruje, że nie ogląda jej w ogóle? Kiedy i w jakich okolicznościach najczęściej włączany jest telewizor? Sprawdzono to w badaniu IQS 96.
0 1 0 0 0 29.03.2015VIII Ogólnopolska Konferencja Szefów Sprzedaży w majuJak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży? Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika? Jak zarządzać realizacją sprzedaży i w jaki sposób planować jej budżet? W jaki sposób rozpoznawać manipulacje handlowców i reagować na nie? Odpowiedzi na te pytania będzie można poznać podczas VIII Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży 2015.
0 1 0 0 0 27.03.2015Marketing disruption zagrożeniem dla wielkich firm. Co robić? – radzi dyrektor marketingu UnileveraZagrożenie wynika z nagłej zmiany reguł rynkowych, spowodowanej innowacjami mniejszych konkurentów. Błędem ze strony gigantów byłaby jednak próba upodobnienia się do start-upów – uważa Jeremy Basset, global marketing strategy & new ventures director Unilevera.
0 1 0 0 0 27.03.2015Legia wciąż najbardziej medialnym klubem piłkarskim (Press-Service Monitoring Mediów)Najbardziej medialnym klubem piłkarskim lutego w najwyższej klasie rozgrywkowej była Legia Warszawa, a na jej zapleczu – Zagłębie Lubin. W drugim miesiącu 2015 r. czołowe drużyny Ekstraklasy oraz I ligi utrzymały swoje lokaty w badaniu „Polska piłka” przygotowanym przez Press-Service Monitoring Mediów.
1 2 0 0 0 27.03.2015KER: Spot z Plushakiem i kobieta w kuchni w reklamie marki Dr Pepper seksistowskie (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły na reklamę marki Plush. Uznała spot za seksistowski. Podobny werdykt wydała w sprawie kreacji marki Dr Pepper. KER oceniła też reklamę syropu Rutinacea Junior.
0 2 0 0 0 27.03.2015Rosną wydatki reklamowe polskiej branży turystycznej – odnotowuje CodemediaBranża turystyczna w Polsce wydała w 2014 r. na promocję ponad 188 mln zł, czyli o 16% więcej niż w 2013 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Same biura podróży zwiększyły w ciągu roku wydatki z 27 do 45 mln zł (kwoty netto, po rabacie).
1 1 0 0 0 27.03.2015Jaguar XF na linach nad Tamizą (wideo)Zgodnie z zapowiedzią 24 marca marka Jaguar podjęła próbę przejechania samochodem po zawieszonych nad wodą linach. W ten sposób po raz pierwszy zaprezentowano światu nowy model XF.