1 1 0 0 0 24.03.2015„H jak HIV” – dzieci przeciwko stereotypom (wideo)W Polsce żyją dzieci z HIV. Ich prawdziwym problemem jest nie tyle sama choroba, co stygmatyzacja społeczna i dyskryminacja, która towarzyszy zakażeniu. Kampania Fundacji Studio Psychologii Zdrowia „H jak HIV” to m.in. reakcja na ten fakt. Jej ambasadorami są dzieci zwracające uwagę na problem swoich rówieśników.
3 1 0 0 0 24.03.201512 przykazań włoskiej kuchni – kolejny etap kampanii Malmy i Kuchni Dantego (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii makaronów Malma. W pierwszym etapie zaprezentowano spot ukazujący kulinarne nawyki, jakim ulegają amatorzy kuchni włoskiej w Polsce. Obecnie w kanale marki na YouTube można obejrzeć 12 filmów, w których blogerzy z Kuchni Dantego przedstawiają zbiór kulinarnych zasad i przykazań.
0 1 0 0 0 24.03.2015Poczta Polska ogłasza nową strategię. Uruchomi samoobsługowe punkty odbioru przesyłekPoczta Polska ogłosiła strategię na lata 2015–2020. Głównym obszarem wzrostu mają być paczki, przesyłki kurierskie i łańcuch wartości dla e-commerce. Firma planuje m.in. uruchomienie tysiąca samoobsługowych punktów odbioru przesyłek.
0 1 0 0 0 24.03.2015Innovation Award 2015: 156 zgłoszeń w 7 kategoriachAgencje komunikacji marketingowej, media oraz klienci zgłosili łącznie 156 prac do konkursu Innovation Award 2015. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło do kategorii Touchpoint (38). Popularnością cieszyła się też kategoria Insight (28). W pozostałych zgłoszono kolejno: Interakcja (22 prace), Technologia i Integracja (po 20) oraz Użyteczność (19) i Personalizacja (11).
1 1 0 0 0 24.03.2015Payback i BP we wspólnej kampanii reklamowej (wideo)20 marca rozpoczęła się kampania reklamowa programu bonusowego Payback. Uczestnicy programu zachęcani są do zbierania punktów na stacjach BP i wymieniania ich na nagrody przygotowane przez markę 4F. Głównymi kanałami komunikacji są telewizja, kino i YouTube.
0 3 0 0 0 24.03.2015Znamy laureatów Strefy Studenta targów Packaging InnovationsW ramach targów Packaging Innovations 2015 zorganizowano konkurs skierowany do młodych projektantów opakowań. Spośród nadesłanych prac internauci wybrali 3 ich zdaniem najciekawsze.
1 1 0 0 0 24.03.2015Żubr powraca do korzeni w kampanii „Kolej na Żubra” (wideo)Po latach marka piwa Żubr ponownie znalazła się pod opieką agencji PZL. Kampanią inaugurującą wznowioną współpracę jest „Kolej na Żubra”. Najnowszą historię wymyślił i wyreżyserował Iwo Zaniewski – współtwórca i reżyser pierwszych spotów marki.
3 1 0 0 0 23.03.2015Prima zachęca do wysyłania „paczek wdzięczności” (wideo)2 marca rozpoczęła się akcja Primy „Paczki wdzięczności”. Do czerwca marka kawy będzie zachęcała Polaków, by podziękowali życzliwym osobom z zagranicy za dobro otrzymane w przeszłości.
0 2 0 0 0 23.03.2015Marka Bosman promowana przez piłkarzy Pogoni SzczecinW połowie marca rozpoczął się kolejny etap kampanii outdoorowej piwa Bosman (Carlsberg Polska) „Moje życie. Moja pasja”. Do udziału w niej zaproszeni zostali Maciej Stolarczyk i Dariusz Adamczuk reprezentujący klub piłkarski Pogoń Szczecin, którego marka jest sponsorem od 2004 r.
3 1 0 0 0 23.03.2015Sonia Bohosiewicz i „specjalista” Borys Szyc przekonują do przekazania 1% podatku na dom dziecka (wideo)Wybudowanie nowego Domu Dziecka w Radymnie to cel, który postawiła przed sobą Nasza Fundacja. W jego realizacji pomóc ma kampania zachęcająca do przekazania 1% podatku. W spotach występują Sonia Bohosiewicz i Borys Szyc.