0 1 0 0 0 12.03.2015II Kongres Dyrektorów e-Commerce za dwa tygodnie w KrakowieO tym, co w branży e-commerce przyniesie rok 2015, rozmawiać będą uczestnicy II Kongresu Dyrektorów e-Commerce. Wydarzenie rozpocznie się 25 marca w Krakowie.
1 6 0 0 0 12.03.2015Zapomniane piosenki dla Syrii – akcja Polskiej Akcji Humanitarnej (wideo)15 marca miną cztery lata od wybuchu wojny domowej w Syrii. Niemal 8 mln osób zostało zmuszonych do opuszczenia domów. W poszukiwaniu schronienia przemieszczają się one po terenach objętych działaniami militarnymi. Prawie 4 mln z nich to dzieci. O nich przypomina PAH w akcji „Listen for Syria”.
2 1 0 0 0 12.03.2015Tarczyński z nowym pozycjonowaniem, platformą komunikacji i produktem (wideo)11 marca ruszyła kampania reklamowa marki wędlin Tarczyński. Jej celem jest wprowadzenie na rynek Suchej Krakowskiej. Działania prowadzone są w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 11.03.2015Interactions Europe otwiera biuro w Londynie i zostaje wyłącznym przedstawicielem Solve Media w EuropieSieć reklamy online Interactions Europe uzyskała wyłączność na reprezentację i sprzedaż technologii uwierzytelniająco-reklamowej type-ins we wszystkich krajach Europy. Firma otwiera również biuro w Londynie.
0 1 0 0 0 11.03.2015Zachowania kobiet i mężczyzn na zakupach – badanie agencji Streetcom PolskaCo kobiety i mężczyźni myślą o zakupach? Jakie produkty i usługi wybierają? O czym rozmawiają i jak postrzegają siebie w kontekście zakupów? Pod tym kątem Streetcom Polska przebadał internautów.
0 1 0 0 0 11.03.2015Gmina Nowy Targ promuje zimowe atrakcje (wideo)9 marca gmina Nowy Targ rozpoczęła kolejną telewizyjną kampanię reklamową. Promuje zimowe atrakcje regionu.
0 1 0 0 0 11.03.2015Fundacja EFC z kampanią „Marzenie o nauce” (wideo)Edukacyjna Fundacja im. prof. Romana Czerneckiego EFC prowadzi kampanię informującą o rekrutacji do programu stypendialnego „Marzenie o nauce”. W jej ramach powstały m.in. filmy online oraz graffiti.
0 1 0 0 0 11.03.2015GfK: Polacy coraz chętniej kupują makarony pełnoziarniste i kolorowe. Wzrasta rola supermarketów i dyskontówW 2014 r. rynek makaronów w Polsce odnotował 2-proc. wzrost ilościowy w odniesieniu do analogicznego okresu 2013 r. Wartościowo rynek wzrósł również o 2 proc., przy stabilnym poziomie cen – wynika z analizy GfK. Coraz popularniejsze stają się makarony pełnoziarniste i kolorowe.
0 1 0 0 0 10.03.2015Projektowanie doświadczenia klienta – konferencja w PoznaniuKonferencja Designing Customer Experience to drugie spotkanie światowych i polskich ekspertów customer experience. Odbędzie się 31 marca w Poznaniu.
0 1 0 0 0 10.03.201518 marca wychodzi „Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki” Macieja TesławskiegoW jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od lat z sukcesem budują strategie marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym.