0 1 0 0 0 4.03.2015Raport o zachowaniu i aktywności kobiet w social mediaJakie są kobiety w mediach społecznościowych? Co je interesuje, co wyróżnia? Czy można mówić o jednym profilu adresatek internetowych przekazów? Na te pytania starają się odpowiedzieć Com Creation, HG Intelligence i Sotrender w raporcie „Kobiety w social media”.
0 1 0 0 0 4.03.2015Banque Populaire des Alpes wybiera Comarch Loyalty for BankingBanque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.
1 1 0 0 0 4.03.2015Blachotrapez rozpoczyna pierwszą ogólnopolską kampanię w telewizji (wideo)Producent pokryć dachowych i elewacyjnych – Blachotrapez – rozpoczął kampanię „Dachy wielu pokoleń”. To pierwsze ogólnopolskie działania w telewizji marki, której historia sięga lat 70. XX w.
0 1 0 0 0 4.03.2015Grupa Pracuj z kampanią employer brandingową skierowaną do pracowników IT2 marca ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj. Skierowana jest do pracowników IT. Hasło „Jobs are waiting for you. Gates are open” ma zwrócić uwagę na to, że firma dysponuje ciekawymi możliwościami rozwoju zawodowego dla specjalistów z tej branży.
1 1 0 0 0 4.03.2015„Zeus? Nie, Vivus” – rusza kampania pożyczkodawcy (wideo)Vivus.pl wystartował z kampanią promocyjną. W ogólnopolskich mediach pojawił się pierwszy spot z udziałem boskiego bohatera – Vivusa.
1 1 0 0 0 4.03.2015Kolejna odsłona kampanii „#JakDziewczyna” marki Always (wideo)Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet Always przedstawia nowy film kampanii „#JakDziewczyna”. Ponownie zachęca, by zmieniać negatywne postrzeganie tego zwrotu i traktować go jako komplement.
0 3 0 0 0 4.03.2015Podsumowanie drugiego Social Media ShowW ostatnim tygodniu lutego odbyła się druga edycja Social Media Show. Pięciodniowe wydarzenie organizowane w ramach światowego Social Media Week poświęcone było branży mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 4.03.2015Lewis PR przejmuje agencję PistonLewis PR, globalna agencja specjalizująca się w komunikacji, kupiła firmę Piston – agencję internetową z San Diego w Kalifornii. Piston zajmuje się m.in. SEO, SEM i reklamą na stronach, a także planowaniem i zakupem mediów, analizami i kreatywnym designem.
0 2 0 0 0 3.03.2015Rusza V edycja studenckiego konkursu Zbadaj.toRozpoczęła się V edycja konkursu Zbadaj.to, organizowanego przez branżowe organizacje badawcze: PTBRiO i OFBOR. Propozycja skierowana jest do studentów zainteresowanych poznawaniem współczesnych postaw społecznych oraz eksploracją zachowań konsumenckich. Główny cel działań to prezentacja badań marketingowych i społecznych jako ścieżki kariery zawodowej.
0 1 0 0 0 3.03.2015RTB House z oddziałem w RosjiPolska firma RTB House założyła spółkę w Rosji. Od początku 2015 r. rozwojem biznesu w tym kraju zajmuje się Anton Melechow, nowo zatrudniony country manager.