0 2 0 0 0 24.02.2015Grafiki Kozy, Truścińskiego i Wolnej promują 250 lat teatru publicznego w PolsceRozpoczęły się obchody 250-lecia teatru publicznego w Polsce. Zainaugurowano je 12 lutego w Narodowym Starym Teatrze w Krakowie. Okolicznościowe plakaty przygotowali polscy rysownicy, m.in. Jan Koza, Przemysław Truściński czy Magdalena Wolna.
0 1 0 0 0 24.02.2015Znamy jurorów Innovation Award 2015Komitet organizacyjny Innovation Award powołał skład jury. Jego członkowie są każdorazowo wybierani na podstawie kandydatur i rekomendacji przesyłanych przez agencje mediowe i reklamowe. Głównym przewodniczącym został Michał Brański, członek zarządu, VP strategia Grupy Wirtualna Polska.
1 1 0 0 0 24.02.2015Orange dla Firm promuje ofertę Internetu z bezpiecznym łączem (wideo)Ruszyła kampania Orange dla Firm. Promuje ofertę Internetu stacjonarnego z bezpiecznym łączem.
0 2 0 0 0 24.02.2015Urządzenia mobilne wzmacniają konkurencję pomiędzy sklepami tradycyjnymi a internetowymi – badanie GfK40 proc. konsumentów na świecie robi zakupy w sklepach stacjonarnych, równocześnie korzystając z komórek, aby porównać ceny online. Tyle samo kupujących kontaktuje się ze znajomymi lub rodziną, aby uzyskać porady. Ponad 1/3 klientów robi zdjęcia produktom, których kupno rozważa – to główne wnioski z badania GfK.
0 2 0 0 1 24.02.2015„Ida” pozdrawia z ŁodziPo zdobyciu Oscara przez „Idę” Pawła Pawlikowskiego Biuro Promocji Łodzi wykorzystało popularność filmu do promocji miasta. Kreacje nawiązujące do kampanii „Łódź pozdrawia” pojawiły się w mediach 23 lutego.
0 2 0 0 0 24.02.2015Empik promuje czytelnictwo na Instagramie23 lutego na Instagramie rozpoczęła się kampania „#Storygram_Empik”. Empik promuje w niej czytelnictwo oraz zbliżające się książkowe premiery.
0 1 0 0 1 24.02.2015Jakiego rodzaju reklamy darzymy zaufaniem? – IRCenterNajwiększym zaufaniem niezmiennie darzymy rekomendacje znajomych (64%), najmniejszym zaś e-mailingi z reklamami (8%). Zaufanie do różnych form reklamy jest jednak zróżnicowane w zależności od wieku odbiorców, co pokazuje raport z badania IRCenter.
0 2 0 0 0 24.02.2015Przemoc w związku i reklama na opakowaniu inhalatora niezgodne z Kodeksem etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi konsumenckie. Kreacje firm Rogowski Development i CHDE Polska uznała za sprzeczne z postanowieniami Kodeksu etyki reklamy.
1 1 0 0 0 24.02.2015Trzy kobiety – ten sam problem. Kampania Urofuraginum (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Urofuraginum z portfolio Grupy Adamed. Reklamy podkreślają główne zalety tego leku.
1 3 0 0 0 24.02.2015Tatra w kampanii telewizyjnej przypomina o swojej współpracy z GOPR-emRozpoczęła się kampania piwa Tatra. We wszystkich kanałach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych telewizji emitowany jest spot sponsorski, który przypomina o współpracy marki z GOPR-em.