0 2 0 0 0 11.02.2015Serialowi amanci uwodzą media – Press Service Monitoring MediówNa temat dziesięciu najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów serialowych 2014 r. (wyłonionych w rankingu portalu Polki.pl) opublikowano w ubiegłym roku łącznie ponad 18 tys. materiałów – wynika z raportu przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów. Liderem rankingu jest Paweł Małaszyński. Wskaźnik ekwiwalentu reklamowego wyniósł 156 mld zł.
0 1 0 0 0 11.02.2015Wyniki badania Top Employer Polska 201510 lutego Top Employers Institute ogłosił wyniki badania Top Employer Polska. Wyróżniono w nim 37 polskich firm za zgodną z najlepszymi praktykami na rynku politykę personalną.
0 1 0 0 0 11.02.2015Carlsberg wraca do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”Globalne hasło marki Carlsberg ponownie brzmi: „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” („Probably the best beer in the world”). Obowiązywało ono od 1975 do 2011 r., zastąpi zaś obecne „That calls for a Carlsberg”.
0 1 0 0 0 11.02.2015Wartość rynku reklamy w Polsce w 2014 r. wyniosła 7,28 mld zł – Starlink (infografika)W minionym roku dał się zaobserwować wzrost wydatków reklamowych o 2,7%, tj. o ponad 193 mln zł. Wartość rynku reklamy w Polsce wyniosła 7,28 mld zł. Dobra koniunktura w wielu sektorach gospodarki pozwala spodziewać się kontynuacji trendu wzrostowego w 2015 r. i dynamiki wydatków na poziomie 2,7–3,3% – prognozuje Starlink.
0 1 0 0 0 11.02.2015Reklamy piwa w IV kwartale 2014 r. nie naruszały norm etycznych – IMMW ostatnich trzech miesiącach 2014 r. polscy piwowarzy wyemitowali łącznie 354 nowe reklamy – niemal o połowę mniej niż w kwartale wcześniejszym. Żaden z przekazów nie naruszył zasad Kodeksu etyki reklamy – wynika z raportu przygotowanego przez IMM.
0 1 0 0 0 11.02.2015II Kongres Dyrektorów E-commerce w marcu w Krakowie25 marca w Krakowie rozpocznie się II Kongres Dyrektorów E-commerce. Podczas trwającego trzy dni wydarzenia prelekcje wygłoszą przedstawiciele branży z Polski i z zagranicy, m.in. z firm Euroflorist, E-commerce Europe, Merlin.pl, Nexterio, Brink Group, Leroy Merlin, Toys’r’Us czy Empikfoto.pl.
2 1 0 0 0 11.02.2015Kuna, Wszołkówna i Jakubik bez Spaceya w reklamach BZ WBK (wideo)6 lutego wystartowała kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK. Wystąpili w niej Izabela Kuna, Iwona Wszołkówna i Arkadiusz Jakubik, którym towarzyszy kabaret K2. Aktorzy pojawiali się już wcześniej w reklamach marki. Tym razem promują kredyt gotówkowy.
0 2 0 0 0 10.02.201518% twórców internetowych jest bardzo zadowolonych ze współpracy reklamowej – badanie Hash.fm75% spośród 549 twórców internetowych zapytanych przez serwis Hash.fm brało udział w kampaniach reklamowych marek. 18% z nich bardzo dobrze ocenia dotychczasową współpracę. Jako główne problemy ankietowani wymieniali m.in. oczekiwanie współpracy za darmo oraz niejasne, nieprecyzyjne bądź obraźliwe zapytania.
1 1 0 0 0 10.02.2015Zimowa odsłona kampanii „Na chwilę lub na dłużej” (wideo)3 lutego rozpoczęła się zimowa odsłona kampanii województwa lubelskiego – „Na chwilę lub na dłużej”. Po letniej emisji w stacjach telewizyjnych przyszedł czas na kolejne spoty, tym razem w zimowej scenerii.
0 4 0 0 0 10.02.20152014 rok rekordowy pod względem liczby rejestracji samochodów luksusowych i premium w Polsce – KPMGW Polsce rośnie popyt na dobra luksusowe, m.in. na samochody z wyższej półki. W 2014 r. odnotowano rekordową liczbę rejestracji pojazdów wyższej klasy – 31,5 tys. aut z segmentu premium (wzrost o 28% w ujęciu rok do roku) oraz 94 samochody luksusowe (wzrost o 52%). To wnioski z badania KPMG.