0 1 0 0 0 4.02.2015Facebook kończy 11 lat. W Polsce korzysta z niego 3/4 internautów – analiza GemiusaNie słabnie popularność Facebooka w Polsce. Obecnie odwiedza go ponad trzy czwarte użytkowników Internetu. W 2007 r. na stronę Facebook.com zaglądał co setny internauta. Jak w naszym kraju rosło zainteresowanie tym serwisem społecznościowym, sprawdził Gemius.
0 1 0 0 0 4.02.2015Gorenje wybrało agencję reklamowąFirma Gorenje Polska, producent sprzętu AGD, rozpoczęła współpracę z Super-Fi Polska. Agencja zajmie się obsługą marki, włączając w to prowadzenie profili w social media, działania w Internecie, a także komunikację w kanale dystrybucji.
1 1 0 0 0 4.02.2015Agata Meble z kampanią „20 rat 0% albo rabat 10% na cały asortyment” (wideo)Kampania marki Agata Meble „20 rat 0% albo rabat 10% na cały asortyment” trwa od 2 do 15 lutego. Działania prowadzone są m.in. w telewizji, radiu oraz Internecie.
0 3 0 0 0 4.02.2015Jose Mourinho ambasadorem marki 4MoveJose Mourinho rozpoczyna współpracę z marką 4Move należącą do FoodCare. Portugalski trener piłkarski (obecnie Chelsea FC) będzie sygnował wizerunkiem nową linię napojów – „The best trainers recommend”.
1 1 0 0 0 4.02.2015Doradcy i Bogusław Wołoszański w kampanii Liberty Ubezpieczenia (wideo)2 lutego marka Liberty Ubezpieczenia rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii nawiązującej do serii „Sensacje XX wieku”. W reklamie ponownie pojawia się prowadzący ten program Bogusław Wołoszański.
1 1 0 0 0 4.02.2015Rainbow Tours rozpoczyna „Festiwal korzyści przed last minute” (audio)3 lutego w Rainbow Tours ruszyła promocja „Festiwal korzyści przed last minute”, obowiązująca w ramach oferty na lato 2015 r. Równocześnie rozpoczęła się informująca o tym kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 4.02.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDołącz do największej w Polsce społeczności profesjonalnych marketerów – The Chartered Institute of MarketingFirma questus zaprasza na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing – poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing. (Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 3.02.2015Freshmarket, Żabka i Żywiec ze wspólną kampanią outdoorową1 lutego na billboardach w wybranych miastach Polski pojawiły się hasła promujące markę Żywiec w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Wszystko to za sprawą rozpoczętego wspólnego projektu outdoorowego. Akcja potrwa do 28 lutego i będzie skupiona wokół sloganów charakterystycznych dla danego regionu.
1 6 0 0 0 3.02.2015ZT Kruszwica z nową identyfikacją wizualną i strategią komunikacji na rynku B2B (wideo)Zakłady Tłuszczowe Kruszwica mają w portfolio nie tylko marki produktów konsumenckich, ale także B2B. Obecnie w tym drugim obszarze wdrażana jest nowa identyfikacja wizualna i strategia komunikacji.
0 2 0 0 0 3.02.2015Ikea tworzy maskotki według projektów dzieciKonkurs „Mazania się spełniają” towarzyszył zakończonej na początku stycznia 12. edycji akcji Ikei „Pluszaki dla edukacji”. Dzieci mogły pokazać w nim swoje wyobrażenia na temat ulubionych pluszaków, a ich prace walczyły o miejsce w przyszłorocznej kolekcji zabawek marki.