0 1 0 0 0 3.02.2015Organizacje przedsiębiorców zabierają głos w sprawie wyboru nowego GIODOKonfederacja Lewiatan, IAB Polska, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji oraz Polska Izba Komunikacji Elektronicznej wystosowały do decydentów wspólny list, w którym zwracają uwagę, że wybór nowego Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest ważny nie tylko dla obywateli, ale również dla polskiego biznesu.
0 1 0 0 0 3.02.2015Rebranding firmy Newton MediaFirma Newton Media, zajmująca się m.in. monitoringiem mediów, odświeża wizerunek. Zmianie ulegnie identyfikacja wizualna i logo. Rozszerzy się też zakres oferowanych usług.
0 2 0 0 0 3.02.2015Piłka ręczna czwartą co do popularności dyscypliną sportową w Polsce – ARC Rynek i OpiniaPiłka ręczna ma stałe miejsce wśród najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce. Razem z siatkówką systematycznie zyskuje na wartości. Najbardziej rozpoznawalnym piłkarzem ręcznym w Polsce jest Sławomir Szmal, zaś sponsorem PGNiG – wynika z analizy ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 3.02.2015Puma obsługiwana przez agencję AliganzaOd początku roku działaniami projektowymi, PR oraz showroomem marki Puma zajmuje się Aliganza Fashion Agency. Agencja została wybrana w konkursie ofert. Umowę zawarto na okres dwunastu miesięcy.
0 1 0 0 0 3.02.2015MasterCard partnerem bloga ekonomicznego „Jak oszczędzać pieniądze?”MasterCard został partnerem strategicznym bloga „Jak oszczędzać pieniądze?”. Autor, Michał Szafrański, ujawnił tę informację 3 lutego.
2 1 0 0 0 2.02.2015Garnier promuje nawilżający krem BB (wideo)Rozpoczęły się działania komunikacyjne, których celem jest zachęcenie Polek do sięgnięcia po nawilżający krem BB marki Garnier. W ramach kampanii emitowane są trzy spoty telewizyjne.
0 2 0 0 0 2.02.2015Ruszyła rejestracja na drugą edycję Social Media Show23 lutego rozpocznie się Social Media Show – czterodniowe wydarzenie poświęcone branży mediów społecznościowych. W Gdańsku z uczestnikami spotkają się eksperci, praktycy, przedstawiciele agencji, mediów tradycyjnych oraz instytucji kultury.
0 1 0 0 0 2.02.2015Netia wybrała P4 na strategicznego partnera w zakresie rozwiązań mobilnych i konwergentnychNetia i P4, operator sieci Play, zawarły nową umowę o współpracy. Spółki z Grupy Netia będą odtąd świadczyć klientom szerszy zakres usług mobilnych i pakietów. Część nowych usług jest już wprowadzana do oferty.
1 1 0 0 0 2.02.2015Eurobank reklamuje konto Prestige z promocyjnym oprocentowaniem (wideo)2 lutego wystartowała kampania reklamowa konta Prestige w Eurobanku, z atrakcyjnym oprocentowaniem w ramach promocji. Motywem przewodnim spotów jest dzielenie się z bliskimi zaletami konta oferowanego przez bank.
1 1 0 0 0 2.02.2015Zimowe szaleństwa na stoku w kampanii Tymbarku (wideo)2 lutego Tymbark rozpoczął kampanię reklamową soku Multiwitamina. Działania prowadzone są w telewizji.