0 3 0 0 0 22.01.2015Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej? – Blink.plNajwięcej trzeba zapłacić za kliknięcie w reklamę ukazującą się po wpisaniu słowa „wylewki” – 4,24 zł netto. Wydatki na reklamę w Google, symulowane dla statystycznego polskiego przedsiębiorstwa sprzedającego materiały budowlane (producenta, dystrybutora czy marketu), zbadała firma Blink.pl.
1 1 0 0 0 22.01.2015Ruszyła kampania pożyczki na 5% w Alior Banku (wideo)Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z oprocentowaniem 5%. Działania prowadzone są m.in. w telewizji.
0 1 0 0 0 22.01.2015Podlaskie będzie promować się za 2,5 mln złWojewództwo podlaskie rozstrzygnęło przetarg na realizację kampanii promocyjnej. Kontrakt opiewa na 2,5 mln zł. Działania rozpoczną się na początku lutego, a poprowadzi je agencja Mr Target.
0 1 0 0 0 22.01.2015Proama i Generali wybrały dom mediowyOd stycznia przygotowywaniem i realizacją zintegrowanej strategii oraz obsługą mediową firm ubezpieczeniowych Proama i Generali zajmuje się Carat.
1 1 0 0 0 22.01.2015Danuta Stenka i niedowidząca Ola ponownie zachęcają do przekazywania 1% podatku Stowarzyszeniu „Tęcza” (wideo)Danuta Stenka oraz 4-letnia Ola, podopieczna Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”, są głównymi bohaterkami kampanii „Zobacz. Niewidome dzieci”. Celem akcji jest pomoc niewidomym i słabowidzącym dzieciom.
1 1 0 0 0 22.01.2015Subway z kampanią „New York Favourites” (wideo)Od 5 stycznia trwa ogólnopolska kampania marki Subway. Działania pod hasłem „New York Favourites” promują kanapki Italian B.M.T. i B.L.T.
1 1 0 0 0 22.01.2015Krakuski znów promują „Rytuały przyjemności” (wideo)20 stycznia rozpoczęła się kampania promująca ciastka Krakuski. Działania zaplanowane są na cały 2015 r.
0 1 0 0 0 21.01.2015Novartis Consumer Healthcare powierza Saatchi & Saatchi Poland obsługę w regionie Europy ŚrodkowejZ początkiem stycznia Novartis Consumer Healthcare rozszerza zakres współpracy z Saatchi & Saatchi Poland o 17 rynków z regionu Europy Środkowej. Obsługa obejmie wszystkie marki OTC z portfolio firmy, m.in. Voltaren, Fenistil, Theraflu, Otrivin, Vibrocil, Venoruton, Lamisil i Cataflam.
0 1 0 0 0 21.01.2015Zgoda na koncentrację Orange i Deutsche TelekomUOKiK wydał zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez Orange i Deutsche Telekom. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
0 1 0 0 0 21.01.2015Viacom po wyborze domu mediowegoW przetargu na obsługę mediową firmy Viacom International Media Networks Polska, do której należą m.in. kanały MTV, Viva, Comedy Central, Comedy Central HD czy Nickelodeon, zwyciężył Starcom. Dom mediowy zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii promujących stacje z tej grupy w Polsce.