1 1 0 0 0 20.01.2015Znów „#dziejesiewpolsce” – WP kontynuuje kampanię (wideo)Ruszył kolejny etap kampanii serwisu Wirtualna Polska „#dzjejesiewpolsce”. Realizowane w styczniu i lutym działania reklamowe skupiają się wokół najważniejszych obszarów tematycznych portalu – Wiadomości, Finansów oraz Sportu.
0 1 0 0 0 20.01.2015PR-owcy oczami polskich dziennikarzy – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała – m.in. ci dziennikarze będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii PR-owiec – dziennikarz było jak najmniej spięć. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015, który odbędzie się 23 i 24 kwietnia. Jego temat przewodni to media relations.
0 1 0 0 0 20.01.2015Polska aplikacja lojalnościowa wykorzystuje beaconyW styczniu zadebiutowała androidowa wersja aplikacji Everytap. Wraz z wersją na iPhone’a aplikacja stanowi program multipartnerski wykorzystujący beacony. Zgodnie z deklaracjami twórców ma oferować korzyści miękkie, a nie zniżki czy rabaty w lokalach.
1 1 0 0 0 20.01.2015Robert Górski rozmawia za darmo ze wszystkimi w kampanii Orange (wideo)Marka Orange rozpoczęła kampanię reklamową oferty Yes. W reklamach kolejny raz artysta kabaretowy Robert Górski wciela się w rolę kioskarza.
4 3 0 0 0 20.01.2015Ekspert doradza w reklamach Vision Express (wideo)Ruszyła kampania telewizyjna Vision Express. Działania związane są z 20-leciem marki na polskim rynku. Spoty wyreżyserował Wojciech Smarzowski.
0 2 0 0 0 20.01.2015Rozstrzygnięcie konkursu na najlepsze zdjęcie Fotolia InstantBank zdjęć Fotolia wyłonił zwycięzców konkursu na najpopularniejsze zdjęcie kolekcji Instant, wykonane za pomocą aplikacji Fotolia Instant. Patrizia Tilly zwyciężyła w kategorii dla użytkowników systemu Android, a Robin Michel w kategorii zdjęć zrobionych iPhone’em. Każdy z laureatów otrzymał nagrodę o wartości 15 tys. zł.
0 1 0 0 1 20.01.2015Telemarketerzy PTS podawali się za przedstawicieli dotychczasowego operatora. UOKiK nałożył karyPrzedstawiciele spółki PTS sugerowali, że reprezentują dotychczasowego operatora i proponowali użytkownikom przedłużenie umowy na korzystniejszych warunkach. W rzeczywistości oferowali kontrakt z nowym przedsiębiorcą telekomunikacyjnym. UOKiK nakazał zaniechania tych praktyk i nałożył kary w łącznej wysokości ponad 350 tys. zł.
0 4 0 0 0 20.01.2015Paulina Krupińska twarzą kampanii Le DésirMiss Polonia 2012, Paulina Krupińska, została twarzą pierwszej na polskim rynku kampanii reklamowej marki odzieżowej Le Désir. Działania rozpoczęły się w styczniu.
2 1 0 0 0 20.01.2015Kaktus promuje kisiele (wideo)Pod marką Kaktus (Nestlé), kojarzoną głównie z lodami, w 2014 r. na rynek wprowadzony został kisiel instant. 5 stycznia rozpoczęła się kampania promująca produkt.
1 1 0 0 0 20.01.2015Kapitan Aquafresh ratuje świat w kinowej kampanii marki (wideo)W 18 kinach Cinema City ruszyła kampania on- i off-screen marki Aquafresh. Na ekranach emitowany jest 70-sekundowy spot przygotowany w konwencji zwiastunów filmowych. Pojawia się w nim superbohater, który ratuje świat przed cukrem.