0 2 0 0 0 20.01.2015IBM: Oczekiwania konsumentów szansą dla sprzedawców? (infografika)Sprzedawcy powinni stawiać na spersonalizowaną i wygodną dla konsumentów komunikację przez urządzenia mobile. To jeden z wniosków zawartych w raporcie IBM „Shoppers disrupted: Retailing through the noise”. Opracowanie przedstawiono podczas konferencji National Retail Federation Big Show w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 20.01.2015Gemius: Windows 8.1 z największym wzrostem w 2014 r.Najpopularniejszym systemem operacyjnym w Polsce pozostaje Windows 7. To w nim wykonywana jest niemal połowa wszystkich odsłon. Największe wzrosty odnotowały Windows 8.1 i Android – wynika z analizy Gemiusa.
0 1 0 0 0 20.01.2015Trwa rejestracja na II Kongres Dyrektorów E-commerceW czasie drugiej edycji konferencji organizowanej przez Grupę Unity wystąpią przedstawiciele e-commerce, eksperci i praktycy z Polski i zagranicy. Wydarzenie rozpocznie się 25 marca w Krakowie. Trwa wczesna rejestracja.
0 1 0 0 0 19.01.2015Fundusz TGV inwestuje w Interactions EuropeFundusz Tech Gravity Ventures zainwestował milion złotych w sieć reklamową Interactions Europe. Środki pozyskane z inwestycji zostaną przeznaczone na rozwój działalności sieci na rynkach zagranicznych.
0 2 0 0 0 19.01.2015Galeria Rusz solidarna z redakcją „Charlie Hebdo”Czy życie bez Boga nie ma żadnej wartości? Takie pytanie w kontekście zamachu na redakcję „Charlie Hebdo” zadaje Galeria Rusz. Nowe prace będzie można oglądać w lutym na ulicach Warszawy.
0 1 0 0 0 19.01.2015DDB Warszawa i Tribal DDB łączą sięZarząd Grupy CP DDB uznał, że zostały spełnione warunki umożliwiające połączenie DDB Warszawa z Tribal DDB. Agencja będzie funkcjonowała pod nazwą DDB & Tribal. Grupą zarządzają partnerzy Paweł Kastory, CEO Grupy CP DDB, Marcin Mroszczak, creative chairman Grupy CP DDB oraz Szymon Gutkowski obejmujący stanowisko managing directora DDB &Tribal.
1 1 0 0 0 19.01.2015Suzuki SX4 S-Cross w kampanii jak śnieżna pantera (wideo)W styczniu ruszyła kampania reklamowa crossovera Suzuki SX4 S-Cross. W jej ramach zrealizowane zostały spoty telewizyjne oraz prowadzone są działania w Internecie.
0 1 0 0 0 19.01.2015Marka Diverse pod opieką agencji PRMarka odzieżowa Diverse rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z agencją Fashion PR. Umowa została podpisana w styczniu.
0 1 0 0 0 19.01.2015PKO BP przedłuża współpracę z agencją social mediaAgencja Mint Media będzie kontynuować obsługę marki PKO BP w mediach społecznościowych. W ramach przedłużonej umowy zajmie się też monitoringiem Internetu.
1 1 0 0 0 19.01.2015Premiera Mitsubishi Space Star w kampanii telewizyjnej i prasowej (wideo)Polska filia Mitsubishi Motors rozpoczęła promocję modelu Space Star. Spot telewizyjny ukazuje samochód jako odpowiedni zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.