6 1 0 0 0 14.01.2015„Mistrzowie kodowania” opowiadają o swoich pasjach (wideo)Ruszyła kampania ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Mistrzowie kodowania”, którego celem jest upowszechnienie nauki programowania w polskich szkołach. Projekt realizuje Samsung Electronics Polska we współpracy z partnerami społecznymi.
0 2 0 0 0 14.01.2015Badanie Radio Track (październik–grudzień)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 3 0 0 0 14.01.2015Rośnie liczba transakcji bankowych realizowanych za pośrednictwem aplikacji mobilnych – badanie Bain & CompanyBankowość mobilna w Polsce i na świecie staje się coraz powszechniejsza. W 2014 r. 1/3 transakcji w 13 krajach na 19 badanych, w tym w Polsce, została przeprowadzona na urządzeniach mobilnych – wynika z badania Bain & Company.
0 9 0 0 0 14.01.2015Wyniki Megapanelu – listopad 2014 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2014 r.
0 1 0 0 0 14.01.2015„Mona Chita” i roznegliżowana modelka w reklamie serwisu samochodowego naruszają Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły na reklamy zewnętrzne firm Car Service oraz Avanti. Uznała, że obie naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
1 1 0 0 0 13.01.2015Liberty reklamuje Opony Assistance (wideo)Rusza telewizyjna kampania Liberty Ubezpieczenia, promująca ubezpieczenie assistance opon. Spot nawiązuje konwencją do kampanii z udziałem Bogusława Wołoszańskiego, wprowadzającej odświeżoną markę Liberty.
1 1 0 0 0 13.01.2015Sklepy Komfort tną ceny w kampanii „Patrz pod nogi – ceny w dół” (wideo)W sklepach Komfort rozpoczęła się akcja wyprzedażowa „Patrz pod nogi – ceny w dół”. Towarzyszy jej kampania reklamowa w telewizji, radiu oraz Internecie.
0 3 0 0 0 13.01.2015Polscy konsumenci są podatni na promocje – badanie ARC Rynek i Opinia8% badanych deklaruje, że podczas zakupów wybiera ten sam produkt, niezależnie od działań promocyjnych. Pozostali w mniejszym lub w większym stopniu uwzględniają promocje. Co trzeci badany korzysta z nich za namową dzieci – wynika z „Monitora promocji 2014” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 13.01.2015Carrefour Polska odświeża markę własną produktówZ początkiem 2015 r. Carrefour Polska odświeża markę własną produktów „Jakość Carrefour”. Zmienia jej nazwę na „Jakość z natury Carrefour”, modyfikuje też logo.
1 1 0 0 0 13.01.2015Piotr Adamczyk promuje kredyt z gwarancją szybkości w Eurobanku (audio)Eurobank rozpoczął kampanię promującą szybki kredyt gotówkowy: „Dziś gotówka albo stówka”. Działania obejmują m.in. emisję spotów radiowych z głosem Piotra Adamczyka.