0 1 0 0 0 12.01.2015Polscy laureaci konkursu Magellan Awards 2014Ogłoszono zwycięzców międzynarodowego konkursu Magellan Awards 2014, organizowanego przez amerykańską organizację LACP. W gronie laureatów znalazły się polskie agencje, m.in. Clue PR, On Board i VML.
0 1 0 0 0 12.01.2015Dostawcy i odbiorcy na rynku call i contact center w Polsce – badanie PMRPolski sektor outsourcingu call i contact center ewoluuje w kierunku zmniejszenia rotacji pracowników przez największych dostawców. Zmiany w trendach konsumenckich i technologicznych wymuszają również inwestycje w modernizację własnej infrastruktury – to niektóre wnioski z badania PMR.
0 3 0 0 0 12.01.2015Mobile w dół, Wedel i RMF FM w górę – wyniki listopadowego pomiaru „AdTrends”Spadek celowego klikania w reklamy na urządzeniach mobilnych, wysoki wzrost korzystania z internetowego radia RMF FM oraz wejście marki Wedel do segmentu kulinarnego w serwisie YouTube. To główne wydarzenia odnotowane w listopadowej fali badania „AdTrends”, zrealizowanego przez IRCenter.
0 1 0 0 0 12.01.2015Nabór wniosków do konkursu Dobroczyńca Roku przedłużonyDo 20 stycznia trwa nabór wniosków do XVIII edycji konkursu o tytuł Dobroczyńcy Roku. Laureaci zostaną ogłoszeni w maju.
1 1 0 0 0 12.01.2015Danonki reklamowane jako serek „dla małych odkrywców” (wideo)5 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa Danonków. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji.
0 1 0 0 0 9.01.2015Marka Prima wybrała agencję do działań na FacebookuThink Kong obsługuje markę Prima w social media. Agencja poprowadzi całoroczne działania online dla producenta i dystrybutora kawy. Ich podstawowym założeniem jest budowanie rozpoznawalności i wizerunku brandu na Facebooku.
0 1 0 0 0 9.01.2015Proama przedłuża umowę z dotychczasową agencją reklamowąFirma Proama po raz kolejny wybrała do obsługi Change. Agencja zajmuje się kreacją i realizacją reklam ubezpieczyciela od 2011 r., czyli od momentu wprowadzenia marki na polski rynek.
0 1 0 0 0 9.01.2015Wyprzedano 95% reklam na Super BowlNBC Sports, który wyemituje 49. Finał Super Bowl, ogłosił, że 95% reklam zostało już wyprzedanych. Cena 30-sekundowego spotu emitowanego podczas meczu wynosi około 4,4 mln dol.
1 1 0 0 0 9.01.2015Młodzi Włosi nie biją kobiet – akcja przeciwko przemocy domowej (wideo)Fanpage.it – włoski magazyn online – przygotował kampanię zwracającą uwagę na problem przemocy domowej. Poprosił kilku chłopców, by spoliczkowali dziewczynę. Ich reakcje dokumentuje kilkuminutowy film.
0 3 0 0 0 9.01.2015„Fanpage Trends” – grudzień 2014 r.W grudniu wzmianki o świętach znalazły się w 15% wszystkich wpisów opublikowanych na Facebooku. Jednocześnie posty opublikowane w tym czasie angażowały o 61% więcej użytkowników niż przeciętnie, o 7% więcej niż przed rokiem. Przełożyło się to na poprawę wyników większości profili z zestawienia najbardziej angażujących stron polskojęzycznych – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.