1 1 0 0 0 8.01.2015Trwa głosowanie na „Najlepsze od Wedla” (wideo)Rozpoczęła się kampania „Najlepsze od Wedla”. W jej ramach konsumenci będą mogli wygrać nagrody w zamian za oddanie głosu na lubiane przez siebie słodycze marki. Potrzebne będzie też ciekawe uzasadnienie wyboru.
1 1 0 0 0 8.01.2015„Łoś” wypromuje ePanel.pl (wideo)Film „Łoś” autorstwa Macieja Pestki zdobył nagrodę główną oraz nagrodę publiczności w konkursie „Wyraź opinię, zmień swój świat”. Organizatorem konkursu promującego markę ePanel.pl – panel do badań internetowych – była firma ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 8.01.2015Delecta promuje kisiel Owocowy Kubek na sezon zimowy (wideo)Z początkiem 2015 r. wystartowała zimowa kampania kisieli Owocowy Kubek marki Delecta. Działania prowadzone będą do końca lutego w telewizji, radiu oraz na outdoorze.
1 1 0 0 0 8.01.2015Sylwia Arnesen ponownie w reklamie Activii (wideo)Danone rozpoczyna kampanię „Wyzwanie Activii”. W spocie wystąpiła Sylwia Arnesen, znana m.in. z seriali „Nad rozlewiskiem”, „Szpilki na Giewoncie” i „Na Wspólnej”. Aktorka grała już wcześniej w reklamach tej marki.
1 1 0 0 0 8.01.2015Tomasz Karolak złapał okazję w kampanii Orange dla Firm (wideo)Ruszyła kampania Orange dla Firm. Jej hasło to: „Łap okazje”.
1 1 0 0 0 7.01.2015Neandertalczycy i kura w reklamie zup Vifon (wideo)Na początku stycznia ruszyła kampania promująca nowe produkty z portfolio marki Vifon. W pierwszej części promowane będą zupy błyskawiczne w saszetkach, w kolejnej dania błyskawiczne Lunch Box.
0 2 0 0 0 7.01.2015Wpływ wydarzenia promocyjnego na ruch w centrum handlowym – analiza firmy CherryW październiku 2014 r. w gdyńskim Centrum Riviera zorganizowano event z okazji pierwszej rocznicy powstania tej galerii handlowej. Firma Cherry przeanalizowała zachowania klientów podczas wydarzenia.
0 1 0 0 0 7.01.2015Sklep Nexterio z systemem marketing automationSklep internetowy z artykułami z kategorii dom i ogród – Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) – wybrał system SalesManago Marketing Automation. Zostanie on wykorzystany do wdrożenia i optymalizacji procesów marketingowych i sprzedażowych, m.in. do zwiększenia konwersji z takich procesów jak porzucony koszyk oraz wysyłka oferty dopasowanej do profilu użytkownika.
1 1 0 0 0 7.01.2015Koroniewska, Arciuch i Warchulska zachęcają do wykonywania cytologii (wideo)Ruszyła VI edycja ogólnopolskiej kampanii „Piękna, bo zdrowa”, organizowanej przez organizację Kwiat Kobiecości. W tym roku do akcji przyłączyły się aktorki: Joanna Koroniewska, Tamara Arciuch, Agnieszka Warchulska oraz dziennikarka Kinga Burzyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka organizacji.
2 4 0 0 0 7.01.2015„Katowice świetnie się prezentują” w noworocznej kampanii (wideo)W roku 2015 Katowice obchodzą jubileusz 150-lecia nadania praw miejskich. Z tej okazji miasto rozpoczyna kampanię promocyjną. Zachęca do odwiedzin i uczestnictwa w wydarzeniach sportowych, muzycznych, międzynarodowych spotkaniach biznesowych czy oddawaniu do użytku nowych obiektów i przestrzeni miejskich.