0 1 0 0 0 2.01.2015Serwisy biznesowe Grupy WP w ofercie Ban.plDo oferty Ban.pl dołączyła Grupa Wirtualna Polska z takimi serwisami jak WP Finanse czy BizTok. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 r. Aktualnie trwają prace nad rozszerzoną ofertą produktową i cenową.
0 1 0 0 1 2.01.2015InPost sfinalizował przejęcie PGPPolski prywatny operator pocztowy InPost sfinalizował przejęcie 100% akcji Polskiej Grupy Pocztowej. Spółki zintegrowały struktury operacyjne, a formalne przejęcie akcji stanowiło ostatni etap w procesie akwizycji PGP.
0 1 0 0 0 2.01.2015Koncern DEMB wybrał dom mediowyOd 1 stycznia globalną obsługą mediową firmy D.E Master Blenders 1753 zajmuje się Havas Media. Zakres obsługi obejmie m.in. marki Douwe Egberts, Senseo, L’Or, Merrild, Marcillia, Moccona i Pickwick.
0 1 0 0 0 2.01.2015W sylwestra internauci wolą surfować rano – analiza GemiusaW ostatni dzień roku internauci nie mają czasu na przeglądanie Sieci. Tego dnia ruch online spada o jedną czwartą – wynika z analizy firmy Gemius.
0 1 0 0 0 2.01.201563,7% Polaków korzysta z Internetu – NetTrackObecnie korzystanie z Internetu deklaruje 63,7% Polaków w wieku powyżej 15 lat. Jest to wynik o 1% wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego i minimalnie niższy niż na początku 2014 r. MillwardBrown przedstawia wyniki badania NetTrack z okresu wrzesień – listopad 2014.
0 1 0 0 0 30.12.2014Polska Izba Makaronu szuka realizatora kampanii promocyjno-informacyjnejPolska Izba Makaronu rozpoczyna przetarg mający wyłonić podmiot, który przygotuje i wdroży kampanię promocyjno-informacyjną makaronu na rynkach krajów trzecich. Hasło tych działań będzie brzmieć „Makarony Europy”.
0 1 0 0 0 30.12.2014Mindshare przejmuje od MediaComu obsługę mediową firmy Boehringer IngelheimObsługą mediową Boehringer Ingelheim od stycznia 2015 r. zajmie się dom mediowy Mindshare Polska. Będzie planować, nabywać i optymalizować wszystkie media do kampanii polskiego oddziału firmy farmaceutycznej.
0 4 0 0 0 30.12.2014Wzrosną wydatki Polaków na święta, sylwestra i ferie – raport KPMGW sezonie 2014/2015 Polacy wydadzą na święta Bożego Narodzenia, sylwestra i ferie zimowe łącznie 29,9 mld zł. Oznacza to wzrost o blisko 7% w porównaniu z zimą 2013/2014. Takie wyniki przynosi czwarta edycja raportu KPMG.
1 1 0 0 0 30.12.2014Zimowa odsłona „Żywieckiej kroniki filmowej” (wideo)22 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żywiec. Film jest kontynuacją „Żywieckiej kroniki filmowej”. Marka łączy w niej przeszłość z teraźniejszością, odwołując się do formatu Polskiej Kroniki Filmowej.
2 1 0 0 0 30.12.2014Zbigniew Bródka przestrzega przed czadem – kampania MSW (wideo)MSW i Państwowa Straż Pożarna apelują o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas używania urządzeń grzewczych, gazowych oraz świątecznych iluminacji. W akcję włączył się mistrz olimpijski z Soczi – Zbigniew Bródka.