0 1 0 0 0 22.12.2014Danone wybrał agencję do obsługi marki Activia w social mediaAgencja VML Poland wdroży globalną strategię obecności marki Activia na Facebooku oraz poprowadzi jej bieżącą komunikację w tym serwisie.
0 1 0 0 0 22.12.2014Krka Polska rozstrzyga przetarg na obsługę mediowąProducent leków generycznych powierzył obsługę mediową offline i online domowi mediowemu Carat.
0 1 0 0 0 22.12.2014Minimalny wzrost wydatków reklamowych branży finansowej – analiza firmy CodemediaŁączna kwota przeznaczona na promocję produktów finansowych od stycznia do września bieżącego roku to ponad 340 mln zł.
0 6 0 0 0 22.12.2014„Przestrzeń wspólna – przestrzeń niczyja?” – rozstrzygnięto 15. konkurs Galerii Plakatu AMSW 15. konkursie Galerii Plakatu AMS, pod hasłem „Przestrzeń wspólna – przestrzeń niczyja?”, zwyciężył Adrian Gruszecki, student III roku Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zadaniem uczestników konkursu było zaprojektowanie plakatu, który będzie głosem w dyskusji na temat przestrzeni publicznej.
1 1 0 0 1 19.12.2014Tarik i jego harem oraz kadrowa ze spotu Getin Noble Banku naruszają Kodeks etyki reklamy (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła kolejne skargi. Uznała, że kreacje m.in. firmy Procter and Gamble i Getin Noble Banku nie są zgodne z normami Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 19.12.2014Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocław: „Piękno Krakowa ma swoją cenę”W Krakowie w okolicach Wawelu pojawił się billboard Towarzystwa Upiększania Miasta Wrocław. Oznajmia on: „Beauty of Cracow comes at a price” („Piękno Krakowa ma swoją cenę”). Głos w tej sprawie zabrał m.in. Jacek Majchrowski, prezydent stolicy Małopolski.
0 4 0 0 0 19.12.2014Reklamy produktów dla dzieci warte 170 mln zł – analiza IMMW 2014 r. na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd około 170 mln zł. To więcej niż wynoszą wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej. Mimo to nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie się pogorszyły.
0 1 0 0 0 19.12.2014Poczta Polska: paczek o 66 proc. więcejNajnowszy odczyt świątecznego barometru Poczty Polskiej pokazuje, że między 8 a 14 grudnia klienci tego operatora pocztowego wysłali prawie 66 proc. więcej paczek niż w zwykłym okresie roku. Wskaźnik osiągnął poziom 165,78 proc. To o 13,32 proc. więcej niż w poprzednim tygodniu.
0 4 0 0 0 19.12.2014„Success Story” według Cityboard MediaCityboard Media, podsumowując 2014 r., realizuje kampanię autopromocyjną „Success Story”. Jest to cykl advertoriali, w których pokazane są wielkoformatowe nośniki z reklamami klientów CM na tle nocnego miasta. Towarzyszą im komentarze klientów podsumowujące współpracę z firmą.
0 1 0 0 0 19.12.2014Jakub Rzeźniczak polskim ambasadorem PumyMarka Puma ogłosiła nawiązanie współpracy z piłkarzem Legii Warszawa, Jakubem Rzeźniczakiem. Jeden z najlepszych obrońców Ekstraklasy dołączył tym samym do m.in. Grzegorza Krychowiaka i Bartosza Bereszyńskiego, którzy są polskimi ambasadorami firmy spod znaku dzikiego kota.