0 1 0 0 0 11.12.2014Superbohater promuje markę PiccoloNapój musujący Piccolo rozpoczyna kampanię reklamową. Wprowadza do komunikacji postać brand hero.
2 3 0 0 0 10.12.2014Microsoft promuje pakiet Office 365 Personal (wideo)W okresie przedświątecznym Microsoft skupia się na promocji pakietu Office 365 Personal – zarówno jako subskrypcji dostępnej z większością tabletów i urządzeń 2w1, jak i niezależnie sprzedawanego rozwiązania. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
0 2 0 0 0 10.12.2014Prace Galerii Rusz na Dni Grzegorza CiechowskiegoW 2007 r. artyści z Galerii Rusz jako pierwsi torunianie otrzymali Nagrodę Artystyczną Miasta Torunia im. Grzegorza Ciechowskiego. W tym roku Joanna Górska i Rafał Góralski przygotowali dwie prace z okazji organizowanych w Toruniu Dni Grzegorza Ciechowskiego.
0 2 0 0 0 10.12.2014Dzień Darmowej Dostawy zachęcił Polaków do e-zakupów – analiza GemiusaPonad trzykrotnie więcej zamówień niż dzień wcześniej – to efekt Dnia Darmowej Dostawy, który odbył się 2 grudnia. Zwiększyła się też liczba wizyt na stronach e-sklepów uczestniczących w akcji.
1 4 0 0 0 10.12.2014Choinka z klocków Lego stanęła w łódzkiej Manufakturze (wideo)22 listopada odbyła się gwiazdkowa akcja promocyjna marki Lego. W łódzkiej galerii handlowej Manufaktura zorganizowano rodzinną imprezę, podczas której tworzone były bombki na 6-metrową choinkę zbudowaną z klocków.
0 1 0 0 0 10.12.2014Powstaje BrainJuice RED – agencja świadcząca usługi dla rynku deweloperskiegoW ramach struktury BrainJuice Group powstaje agencja marketingu internetowego BrainJuice RED. Będzie specjalizować się w obsłudze klientów z branży nieruchomości.
0 1 0 0 0 10.12.2014New Age Media koncentruje się na obsłudze kin należących do Cinema City GroupDom sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych New Age Media modyfikuje strategię rynkową. Firma skoncentruje się na obsłudze sieci Cinema City oraz M Imax w Europie Środkowej.
0 1 0 0 0 10.12.2014Co czwarty Polak planuje cięcia w świątecznym budżecie – badanie PBSPonad 25% Polaków zamierza przeznaczyć mniej pieniędzy na Boże Narodzenie niż przed rokiem – wynika z badań przeprowadzonych przez PBS na zlecenie Presco Group, spółki z rynku obrotu wierzytelnościami masowymi. Budżet na poziomie zbliżonym do zeszłorocznego zakłada blisko połowa badanych (48%). Co ósmy (12%) deklaruje, że chce zwiększyć wydatki.
0 2 0 0 0 10.12.2014Badanie Radio Track (wrzesień–listopad)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 2 0 0 0 10.12.2014Leszek w swetrze gotowy na zimę (wideo)15 grudnia rozpocznie się kampania reklamowa piwa Lech Premium. Ponownie pojawi się w niej postać Leszka Chmielewskiego. Bohater – w przeciwieństwie do drogowców – jest przygotowany do zimy.