Espresso

28 listopada 2014

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2014

Jazda samochodem pod wpływem alkoholu jak gra w rosyjską ruletkę – kampania olsztyńskiej policji (wideo)

„To tylko trzy kilometry, no i prosta droga – nic się przecież nie stanie”. „E tam, nie przesadzaj, nie jesteś pijany”. „Spoko, znam siebie, podjedziemy do sklepu, po co tracić czas”. Olsztyńska policja uświadamia, że takie tłumaczenia często zabijają. Rozpoczyna kampanię uświadamiającą kierowcom, że prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu niesie ze sobą wielkie ryzyko.

27 listopada 2014

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2014

IMM: Reklamy w branży finansowej warte 336 mln zł. Trwa ofensywa firm pożyczkowych

Wydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 r. 336 mln zł – wynika z analizy IMM. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność firm pożyczkowych. Vivus, Provident oraz Wonga znalazły się w czołówce zestawienia i przeznaczały na promocję więcej środków niż niektóre banki.

Poprzednie Następne