2 1 0 0 0 28.11.2014Jazda samochodem pod wpływem alkoholu jak gra w rosyjską ruletkę – kampania olsztyńskiej policji (wideo)„To tylko trzy kilometry, no i prosta droga – nic się przecież nie stanie”. „E tam, nie przesadzaj, nie jesteś pijany”. „Spoko, znam siebie, podjedziemy do sklepu, po co tracić czas”. Olsztyńska policja uświadamia, że takie tłumaczenia często zabijają. Rozpoczyna kampanię uświadamiającą kierowcom, że prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu niesie ze sobą wielkie ryzyko.
0 1 0 0 0 28.11.2014Konferencja „Geomarketing Now”, czyli jak zmonetyzować dane geoprzestrzenne o klientachAnalizy geoprzestrzenne są ważnym elementem zarządzania i optymalizacji działań reklamowych i marketingowych. Informacja o tym, gdzie znajduje się klient bądź użytkownik, jest istotna w procesie budowania oferty handlowej czy kampanii reklamowej. Temu zagadnieniu poświęcona będzie konferencja „Geomarketing Now”, która odbędzie się 3 grudnia w Warszawie.
2 1 0 0 0 28.11.2014„3 minuty i gotowe” – Bonduelle rozpoczyna kampanię reklamową linii mrożonek (wideo, audio)1 grudnia rozpocznie się kampania promująca warzywa mrożone „Już przygotowane na parze” Bonduelle. W telewizji zobaczyć można będzie 30-sekundowy film. Marka rozpocznie również loterię, o której poinformuje m.in. w spotach radiowych i na outdoorze.
4 1 0 0 0 28.11.2014Święta u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka promują SmartDom (wideo)Ruszyła świąteczna kampania Cyfrowego Polsatu oraz sieci Plus, reklamująca program SmartDom. W spotach wystąpili ponownie Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
0 3 0 0 0 28.11.201415 polskich firm w rankingu „Deloitte Technology Fast 500 EMEA 2014”Francuska firma Weezevent jest najszybciej rozwijającym się przedsiębiorstwem technologicznie innowacyjnym w regionie EMEA. Spośród polskich spółek najwyżej uplasowała się Comperia.pl, która zajęła 77. miejsce. W rankingu „Deloitte Technology Fast 500 EMEA 2014” znalazło się w sumie 15 przedsiębiorstw z Polski.
1 1 0 0 0 28.11.2014Świąteczna kłótnia Serca i Rozumu (wideo)Serce, Rozum i Renia kłócą się o to, gdzie ustawić telewizor – a wszystko to w kolejnym spocie reklamowym Orange. Marka promuje ofertę, w której z FunPackiem otrzymać można urządzenie Samsung Smart TV za złotówkę. Kampania rozpoczęła się 27 listopada, realizowana jest w telewizji i radiu.
0 5 0 0 0 28.11.2014Reklama e-sklepu z kilkulatkami w stylu wamp niezgodna z Kodeksem etyki reklamyKER rozpatrzyła skargi na internetową reklamę firmy Ballerina. Kilkuletnie dziewczynki, umalowane i pozujące jak dorosłe modelki, promują w niej kolekcję dziecięcych rajstop i podkolanówek „El Baby”. Komisja uznała, że kreacje naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
0 4 0 0 0 27.11.2014IMM: Reklamy w branży finansowej warte 336 mln zł. Trwa ofensywa firm pożyczkowychWydatki reklamowe banków, firm i instytucji finansowych w Polsce wyniosły w trzecim kwartale 2014 r. 336 mln zł – wynika z analizy IMM. Oznacza to utrzymanie budżetów promocyjnych na poziomie sprzed roku. W rankingu reklamodawców mocniej niż zwykle zaznaczyła się obecność firm pożyczkowych. Vivus, Provident oraz Wonga znalazły się w czołówce zestawienia i przeznaczały na promocję więcej środków niż niektóre banki.
0 1 0 0 0 27.11.2014Kreatura 2014: Biuro Podróży Reklamy z Grand Prix26 listopada ogłoszono laureatów konkursu Kreatura 2014. Grand Prix jury przyznało agencji Biuro Podróży Reklamy za kampanię „Charytatywni.allegro – Podziel się tym, co masz najlepszego”. W konkursie przyznano także 12 nagród głównych i 24 wyróżnienia.
0 1 0 0 0 27.11.2014„Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce” – raport IAB Polska i PwCIAB Polska i PwC przygotowały raport „Wpływ Internetu na gospodarkę w Polsce”. Celem publikacji jest m.in. dostarczenie kompleksowej wiedzy na temat roli marketingu interaktywnego w kształtowaniu gospodarki w naszym kraju.