0 1 0 0 0 21.11.2014Dynamiczny wzrost wskaźnika medialności recesjiMedia coraz częściej piszą o recesji – WMR podniósł się o 58 proc. względem września. W październiku osiągnął wartość 218 punktów. Jest to najwyższe notowanie w 2014 r. – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 21.11.2014Książęce promuje piwo Chlebowo-Miodowe (wideo)Marka Książęce rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek świąteczny wariant piwa – Chlebowo-Miodowe. Działania kontynuują cykl kreacji „Nie jedno do odkrycia”, w których do odkrywania trunków marki zaprasza postać księcia.
1 1 0 0 0 21.11.2014Musicalowe „Odśnieżanie” Alior Banku (wideo)W świątecznej kampanii reklamowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową. Działania prowadzone są w telewizji, a także na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 21.11.2014Przedstawiciele pokolenia Y – raport „OMG! Czyli jak mówić do polskich milenialsów” (infografika)Polscy milenialsi to ponad 11 mln konsumentów. Badanie pokolenia Y, zrealizowane przez agencję Odyseja PR we współpracy z Mobile Institute oraz domem mediowym Mexad pokazuje, że jest to zróżnicowana grupa. Wnioski zebrano w raporcie „OMG! Czyli jak mówić do polskich milenialsów”.
2 2 0 0 0 21.11.2014Skoczkowie, piłkarze, blogerzy w kampanii promującej Szlachetną Paczkę 2014 (wideo)Twarze wyłaniają się z ciemności, w ręku postaci sztandar, wokół gromadzi się tłum. To Kamil Stoch z drużyną skoczków i wolontariuszy zaprasza do zaangażowania się w projekt Szlachetna Paczka 2014.
0 1 0 0 0 21.11.20148 na 10 internautów deklaruje, że świąteczne prezenty kupi w Internecie – ARC Rynek i OpiniaPonad 80 proc. polskich internautów zamierza kupić choć część prezentów online. 17 proc. wyklucza taką możliwość. Ponad 70 proc. klientów e-sklepów wybierze Pocztę Polską jako dostawcę przesyłek – wynika z badań ARC Rynek i Opinia przeprowadzonych dla narodowego operatora pocztowego.
0 1 0 0 1 21.11.2014Primark, Abercrombie & Fitch i Next – te marki chętnie powitaliby w swoich miastach polscy konsumenci (SW Research)Mieszkańcy dużych miast, obok sieciowych sklepów, chcieliby widzieć nowe marki, w tym te znane z zagranicy. Najchętniej Primark, Abercrombie & Fitch i Next. To wnioski z badania firmy SW Research przeprowadzonego na zlecenie Polskiej Rady Centrów Handlowych i BNP Paribas Real Estate.
1 1 0 0 0 21.11.2014Krupińska, Orleański i Laufer w spocie Itaki (wideo)„Życie to podróż” – to hasło kampanii reklamowej biura podróży Itaka. Działania promujące ofertę na lato 2015 r. rozpoczęły się 20 listopada. W reklamach zobaczyć można m.in. Paulinę Krupińską, Pawła Orleańskiego i Patrycję Laufer.
6 3 0 0 1 20.11.2014Ewelina Lisowska zastępuje Dodę w reklamach Media Expert (wideo) [aktualizacja]20 listopada rozpoczęła się kampania sieci Media Expert. W reklamach pojawiła się piosenkarka Ewelina Lisowska. Do tej pory w spotach oglądać można było Dorotę Rabczewską, czyli Dodę.
0 1 0 0 0 20.11.2014Internetq Polska zapłaci ponad 338 tys. zł za SMS-y zachęcające do udziału w loterii „BMW od Orange”Informowanie konsumentów o tym, że po wysłaniu SMS-a otrzymają nagrodę, podczas gdy w rzeczywistości gwarantowany jest tylko udział w jej losowaniu – to praktyka niezgodna z prawem. Potwierdził to Sąd Apelacyjny w Warszawie, podtrzymując decyzję UOKiK dotyczącą loterii „BMW od Orange. Druga edycja”.