1 1 0 0 0 17.11.2014Milka zachęca do przyłączania się do Szlachetnej Paczki (wideo)Milka wsparła ogólnopolską akcję Stowarzyszenia Wiosna – Szlachetną Paczkę. Poprzez świąteczny spot, materiały POSM oraz stronę WWW marka chce zachęcić Polaków do włączania się w projekt.
0 3 0 0 0 17.11.2014Procter & Gamble, General Electric i Coca-Cola na podium badania „Best Companies for Leadership” Hay GroupHay Group, globalna firma doradcza w zakresie zarządzania przygotowała kolejną edycję badania „Best Companies for Leadership”. Po raz drugi z rzędu na szczyt globalnego rankingu trafił Procter & Gamble, który wyprzedził General Electric, Coca-Colę i IBM.
2 1 0 0 0 17.11.2014„Przyjemność. Masz to w naturze” – Herbapol rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)„Przyjemność. Masz to w naturze” – to nowa platforma komunikacyjna Herbapolu. Kampania rozpoczęła się w listopadzie i potrwa do marca 2015 r.
0 6 0 0 0 17.11.2014„Opowieści Krakusa” z WaweluProducent słodyczy Wawel przygotował limitowaną serię czekolad. Tabliczki można kupić w opakowaniach stworzonych przez Leszka Mazana i Jacka Palucha, nawiązujących do historii związanych z Krakowem.
0 1 0 0 0 17.11.2014Platforma Kinguin.net szuka agencji do obsługi komunikacji marketingowejPlatforma e-commerce Kinguin.net zrzeszająca sprzedawców gier wideo ogłasza przetarg na agencję marketingową do obsługi 360 stopni. Do zadań zwycięzcy należeć będzie przygotowanie strategii i planu oraz realizacja komunikacji marki.
0 1 0 0 0 17.11.2014PGE wybiera agencję PRPGE Polska Grupa Energetyczna podpisała dwuletni kontrakt z Hill+Knowlton Strategies. Agencja zajmie się wsparciem wybranych projektów realizowanych przez departament komunikacji korporacyjnej spółki. Umowa obowiązuje od listopada 2014 r.
1 1 0 0 0 17.11.2014Gatta z kolejną odsłoną kampanii „Your Secret, Your Beauty” (audio)Marka Gatta kontynuuje kampanię reklamową. We wrześniu i październiku jej produkty promowane były w prasie kobiecej. Teraz spoty emitowane są w rozgłośniach radiowych. To kolejna tej jesieni, po kampanii z Britney Spears, aktywność reklamowa brandu.
2 2 0 0 0 17.11.2014Prudential przedstawia kolejne historie spełnionych obietnic (wideo)Firma Prudential rozpoczęła drugą odsłonę kampanii prezentującej historie przedwojennych polis. Główny wątek prowadzonych działań to spełnianie obietnic składanych klientom.
1 1 0 0 0 17.11.2014Jerzy Janowicz w reklamach marki Uniqa zachęca do wyjścia szczęściu naprzeciw (wideo)17 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Towarzystwa Ubezpieczeń Uniqa. Ma pokazać, że w życiu liczy się radość, poszukiwanie szczęścia i samego siebie. Jej główna myśl brzmi: „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Twarzą rozpoczętych działań został Jerzy Janowicz.
1 1 0 0 0 17.11.2014Delecta i Bakalland rozpoczynają cross-promocję (wideo)W okresie przedświątecznej sprzedaży Delecta i Bakalland łączą siły. W ramach cross-promocji zaproponują konsumentom i detalistom pakiety produktowe. Kategoria produktów do pieczenia Delecty promowana będzie też w telewizji.