4 1 0 0 0 29.10.2014Lekko Stronniczy promują Nokię Lumię 930 (wideo)Karol Paciorek i Włodek Markowicz, czyli vlogerzy znani jako Lekko Stronniczy, promują Nokię Lumię 930. W serii internetowych filmów prezentują zalety smartfonu.
0 1 0 0 0 29.10.2014Marka KFC wybrała agencję PRPrzetarg na obsługę w zakresie PR i działań e-PR dla KFC wygrała agencja FFW Communication. Zajmie się opracowaniem planu działań media relations, przygotowaniem strategii oraz planu komunikacji public relations.
1 1 0 0 0 29.10.2014Kolejna odsłona kampanii Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego (wideo)W trzeciej odsłonie kampanii rebrandingowej Liberty Ubezpieczenia promuje polisy komunikacyjne oraz sprawną likwidację szkód. W spocie ponownie wystąpił Bogusław Wołoszański.
1 2 0 0 0 29.10.2014LOT wystartował z kampanią promującą klasę biznes i premium (wideo)Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły kampanię zachęcającą do podróżowania w klasach o podwyższonym standardzie. Główne hasła rozpoczętych 27 października działań to: „LOT – wyższa klasa prywatności” oraz „LOT – komfort stał się ekonomiczny”.
0 2 0 0 0 29.10.2014Apetina rozbudza apetyt na gotowanie w kampanii serkówRuszyła kampania promująca serki kremowe Apetina. Działania pod hasłem „Dobrze się komponuje” prowadzone są w prasie oraz Internecie, w tym w social media. Zaplanowano również współpracę z blogerami i vlogerami, a także kampanię content marketingową w aplikacji Listonic.
0 1 0 0 0 29.10.2014KUPS szuka realizatora programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku IV”Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) rozpoczyna proces wyboru wykonawcy ogólnopolskiego programu promocyjno-informacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku IV”. Przewidywany budżet na te działania to 852 tys. zł netto.
0 4 0 0 0 29.10.2014Badanie obsługi klientów firm eventowych – MillwardBrownMillwardBrown przeprowadził badanie, w którym wziął pod uwagę 10 agencji należących do Klubu Agencji Eventowych. Celem było sprawdzenie poziomu satysfakcji firm korzystających z ich usług, pozycji event marketingu w marketing mixie oraz elementów kooperacji najbardziej cenionych przez klientów.
0 6 0 0 0 29.10.2014Pierwszy w Polsce salon druku 3D powstał w Krakowie24 października odbyło się otwarcie pierwszego w Polsce salonu z drukarkami 3D. Na siedzibę Zortrax Store wybrano stolicę Małopolski.
0 1 0 0 0 29.10.2014Szczecińscy lekarze „mają jaja i nie boją się badać”Ponad 2 tys. polubień, niemal 3,5 tys. udostępnień i dziesiątki pozytywnych komentarzy – taki wynik osiągnęło zdjęcie zamieszczone na facebookowym profilu Kliniki Urologii i Onkologii Urologicznej PUM w Szczecinie. Lekarze w niecodzienny sposób zachęcają mężczyzn do samobadania.
1 1 0 0 0 29.10.2014Derrick Ogrodny na czele nowej agencji branded content (wideo)W listopadzie rozpoczyna działalność Virtual Brain – agencja oferująca obsługę w zakresie strategii, kreacji i produkcji branded content. Firmą zarządza Derrick Ogrodny, który przez ostatnie 18 lat związany był z mediami.