0 1 0 0 0 21.10.2014Nominowani w Mixx Awards & Conference 2014IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w Internecie – Mixx Awards & Conference 2014. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 6 listopada.
1 3 0 0 0 21.10.2014„Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość” – kampania kapsułek piorących Persil (wideo)Marka Persil z portfolio firmy Henkel rozpoczyna zintegrowaną kampanię reklamową. Działania promują produkt Duo Caps – kapsułki do prania.
1 1 0 0 0 21.10.2014Mały Głód w Wielkiej Brytanii (wideo)Danone London rozpoczyna kampanię reklamową marki Danio. The Grumbler, czyli brytyjski odpowiednik Małego Głoda, pojawił się w spocie „Easy Rider”.
1 1 0 0 1 21.10.2014Zarządzanie reputacją firm w erze social media – badanie MSLGroupOsoby zajmujące się budowaniem wizerunku firm wskazały trzy główne czynniki, które utrudniają im efektywne wykorzystanie social media w codziennej pracy. Są to: niedobór wykwalifikowanych specjalistów, tradycyjne podejście do komunikacji oraz niedostateczne zasoby techniczne. 5% respondentów postrzega nowe narzędzia jako zagrożenie dla realizowanych strategii komunikacyjnych – pokazuje badanie MSLGroup.
0 1 0 0 0 21.10.2014Value Media i Equinox Polska łączą sięValue Media i Equinox Polska należące do Group One łączą się, tworząc niezależny dom mediowy. Nowa struktura będzie nosiła nazwę Value Media.
3 1 0 0 0 21.10.2014Poznań znów promuje akademicki potencjał (wideo)Trzy 15-sekundowe spoty, spotkania w szkołach z przedstawicielami poznańskiego świata nauki, kultury i biznesu oraz strona internetowa – wszystko to ma zachęcić maturzystów do zapoznania się z edukacyjną, zawodową i rozrywkową ofertą stolicy Wielkopolski. Rusza kampania „Poznań przyciąga”, promująca akademicki potencjał miasta.
1 1 0 0 0 20.10.2014Tyskie z kampanią piwa Gronie 14-dniowego (wideo)Tyskie rozpoczyna kampanię promującą piwo Gronie 14-dniowe. Kampania w telewizji oraz Internecie rozpoczęła się 20 października i potrwa trzy tygodnie.
0 1 0 0 0 20.10.2014Globalne wydatki na reklamę w ostatniej dekadzie wzrosły o 41,7% – WarcOd 2004 r. do 2013 r. globalne wydatki na reklamę wzrosły o 41,7% – z 362 mld dol. do 512,9 mld dol. To wnioski z długoterminowej analizy prowadzonej przez Warc.
0 1 0 0 0 20.10.2014Polak lubi zakupy w Internecie – badanie TNS Polska i Ceneo.pl (infografika)84% Polaków lubi zakupy w Internecie. 82% badanych deklaruje, że przegląda oferty e-sklepów dla przyjemności, szukając zakupowych inspiracji. Ponad połowa respondentów uważa, że kupowanie online jest tak samo bezpieczne, jak tradycyjne. To główne wnioski badania TNS Polska przygotowanego na zlecenie Ceneo.pl.
0 1 0 0 0 20.10.2014Jaka będzie Polska w 2040 roku? – badanie 4P Research Mix i Grupy Onet (infografika)Jakich zmian oczekujemy w nadchodzącej przyszłości – do roku 2040? Jakie mamy prognozy? Czego spodziewamy się po technologii, czego po polityce, a jakich zmian oczekujemy w życiu codziennym i w konsumpcji? Takie m.in. pytania zadano internautom w badaniu 4P Research Mix i Grupy Onet.