0 5 0 0 0 15.10.2014Fisz, Emade i blogerzy jako „Alpha People” w kampanii SamsungaPo premierze smartfonu Samsung Galaxy Alpha rozpoczęła się kampania „Alpha People”. Do działań promocyjnych zaangażowano m.in. muzyków Fisza i Emade.
1 1 0 0 0 15.10.2014Britney Spears w kampanii Gatty „Your secret, your beauty” (wideo)Britney Spears zainaugurowała polską kampanię, która promuje jej autorską linię bielizny The Intimate Britney Spears. Podczas swojej pierwszej wizyty w Polsce gwiazda uczestniczyła w otwarciu nowego salonu sieci Gatta, w której dostępna jest ta kolekcja.
0 1 0 0 0 15.10.2014Bluerank i AMG.net rozpoczynają współpracęBluerank i AMG.net podpisały umowę o współpracy biznesowej. Od tej pory klienci będą mogli korzystać z usług świadczonych przez te dwie marki, zawartych w jednej ofercie.
0 1 0 0 0 15.10.2014Stabilny wzrost rynku e-commerce w Polsce do ponad 27 mld zł w 2014 r. – PMRSprzedaż w Internecie z roku na rok stabilnie zwiększa wartość. Pokazują to szacunki PMR zaprezentowane w raporcie „Handel internetowy w Polsce 2014. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce na lata 2014–2019”. Przewidywania mówią o podwojeniu wartości tego rynku w ciągu pięciu lat.
3 1 0 0 0 15.10.2014Anna Dereszowska ambasadorką marki Philips (wideo)We wrześniu ambasadorką produktów pielęgnacyjnych dla kobiet marki Philips została Anna Dereszowska. Aktorka będzie promować produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania owłosienia i pielęgnacji twarzy.
1 1 0 0 0 15.10.2014Graphite ponownie promuje elektronarzędzia w telewizji (wideo)Z początkiem października rozpoczęła się kampania reklamowa marki elektronarzędzi Graphite (Grupa Topex). Działania prowadzone są w telewizji.
0 7 0 0 0 15.10.2014„Handel mobilny w praktyce 2014” – raport mGeneratoraW zeszłym roku 11 mln Polaków korzystało z Internetu za pośrednictwem smartfonu lub tabletu, a blisko 5 mln kupiło produkt, usługę lub aplikację za ich pomocą – wynika z raportu „Handel mobilny w praktyce 2014”, przygotowanego przez firmę mGenerator.pl.
1 1 0 0 0 15.10.2014Lubella z promocją konsumencką i kampanią reklamową (wideo)Lubella rozpoczyna promocję konsumencką, w której wygrać można kuchenne fartuchy i kurs gotowania. Działaniom towarzyszy kampania prowadzona w telewizji.
0 1 0 0 0 15.10.2014WWF Polska wybrał system optymalizacji kampanii na FacebookuW ciągu najbliższego roku przy zarządzaniu kampaniami reklamowymi na Facebooku WWF Polska będzie korzystać z platformy Catvertiser. Efektem ma być optymalizacja działań promujących m.in. ochronę lasów, rzek i zagrożonych gatunków zwierząt.
0 2 0 0 0 15.10.2014„Photos for Life” – zaczyna działać charytatywny bank zdjęćPaździernik to w Polsce miesiąc walki z rakiem. Z tej okazji rusza „Photos for Life”, czyli charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży fotografii jest przeznaczony na terapię pacjentów z chorobami nowotworowymi.