0 1 0 0 1 2.10.2014„Jestem prosumentem” – outdoorowa kampania Fundacji BOŚWystartowała ogólnopolska kampania billboardowa Fundacji BOŚ, która potrwa do 30 października. Nośniki z hasłem „Jestem prosumentem” pojawią się w 16 miastach wojewódzkich. Kreacje zaprojektował grafik Andrzej Pągowski.
1 3 0 0 0 2.10.2014„Czytanie na klikanie” – szopy w reklamach niemieckiej czytelni online (wideo)Goethe-Institut promuje darmowe zapisy do Onleihe – niemieckojęzycznej biblioteki online. Do korzystania z niej zachęcają kreacje z postaciami zwierząt o chwytnych łapkach i ciekawskich pyszczkach.
5 5 0 0 0 2.10.2014HBO i „magiczne Bieszczady” promują nowy serial stacji (wideo)Na 12 października zaplanowano premierę „Watahy” – polskiego serialu produkcji HBO. Rozpoczęciu emisji towarzyszy szereg działań przybliżających odbiorcom Bieszczady, w których toczy się akcja filmu.
0 2 0 0 0 2.10.2014Polska atrakcyjna turystycznie i słabo rozwinięta technologicznie – raport „Country RepTrak” na temat reputacji krajówReputacja Polski nie jest najlepsza – wynika z globalnego badania reputacji państw „Country RepTrak”, przeprowadzonego przez Reputation Institute. W tegorocznym rankingu nasz kraj znalazł się w środku listy, tuż za USA i Czechami, a przed Tajlandią i Argentyną. Pierwsze miejsce zajęła Szwajcaria, najgorzej wypadł Iran.
5 1 0 0 1 2.10.2014Virgin Mobile w kampanii „chce wszystko” (wideo) [aktualizacja]Virgin Mobile rozpoczyna kampanię reklamową „Chcę #wszystko”. Odświeża w niej wizerunek marki oraz jej ofertę.
1 1 0 0 0 2.10.2014Kampania promująca „Endless Night Party 2014” marki Desperados (wideo)25 października w Warszawie odbędzie się „Endless Night Party 2014” – impreza marki Desperados. Wydarzenie promowane jest m.in. w telewizji.
0 2 0 0 0 1.10.2014MSLGroup i Brand 24 prezentują platformę do identyfikowania liderów opinii w social media (infografika)SocialNation to narzędzie do mapowania liderów opinii w Internecie, wprowadzane przez MSLGroup i Brand24. Nowa platforma daje możliwość wyszukania najpopularniejszych kont personalnych na Twitterze, Facebooku czy Instagramie.
1 2 0 0 0 1.10.2014TNT z nową identyfikacją, hasłem i kampanią (wideo)Firma kurierska TNT wprowadziła nową identyfikację wizualną marki, podkreślając rolę pracowników oraz własnej europejskiej sieci przewozu drogowego. To część jej strategii „Perspektywy”.
1 2 0 0 0 1.10.2014Piotr Fronczewski tłumaczy multilogikę PoloMarketu (wideo)„Multilogika w PoloMarkecie – kupuj więcej, płać mniej” – to hasło rozpoczętej 1 października kampanii reklamowej PoloMarketu. Działania w mediach potrwają do końca roku. W spotach oglądać można Piotra Fronczewskiego, który wciela się w rolę profesora.
0 1 0 0 0 1.10.2014Young Creatives Eurobest – czas na zgłoszenia przedłużonyCzas na zgłoszenia do konkursu Young Creatives Eurobest został wydłużony do 10 października. Nowy termin dotyczy wszystkich trzech kategorii – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. Zaprezentowano również skład jury.