0 1 0 0 0 26.09.2014Donald Tusk politykiem sierpnia w mediachWybór Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Europejskiej sprawił, że jego przewaga w mediach nad pozostałymi liderami polskich partii politycznych była ogromna. Żaden z nich nie osiągnął nawet połowy rezultatu szefa PO – wynika z badania przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 26.09.2014Związana kobieta i „mieszanie kolorów” niezgodne z Kodeksem etyki reklamyDo KER wpłynęły kolejne skargi na reklamy. Dotyczą one m.in. kreacji Nazwy.pl, ukazującej związaną i zakneblowaną kobietę. Wzburzenie odbiorców wzbudziła też np. reklama płynu do chłodnic, którą opatrzono zdjęciem mężczyzny leżącego w łóżku z trzema kobietami.
2 3 0 0 0 26.09.2014Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii (wideo, audio)Interia rozpoczyna zasięgową kampanię reklamową. Ma ona zaprezentować nową identyfikację wizualną serwisu oraz uruchomioną na początku września odświeżoną stronę główną. Portal chce budować swój wizerunek jako medium, które dostarcza informacji z wielu obszarów życia.
1 1 0 0 0 26.09.2014Praktiker promuje nowy katalog (wideo)Ukazał się katalog Praktikera „Jesień/zima 2014”. Jego wprowadzeniu towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 26.09.2014Nerdy poznają niemiecki – kampania Instytutu GoethegoRuszyła kolejna odsłona kampanii „Niemiecki dla wymagających“, promującej kursy językowe w Goethe-Institut. Tym razem w reklamach zobaczyć można nerdów.
1 1 0 0 0 26.09.2014Procesory IBM z pierwszą kampanią wideo w Polsce (wideo)IBM rozpoczyna pierwszą lokalną kampanię reklamową wideo na polskim rynku. Promuje w ten sposób procesory.
1 1 0 0 0 26.09.2014Zidane i zwierzęcy instynkt w reklamie Adidasa (wideo)Adidas wprowadza na rynek nowy model korków – Predator Instinct. W reklamie wystąpił piłkarz Zinedine Zidane. Spot nakręcono we wpisanym na listę UNESCO rzymskim amfiteatrze w Arles.
0 1 0 0 0 26.09.2014Kompania Piwowarska wybrała agencję do obsługi marki TyskieKompania Piwowarska wybrała agencję dla Tyskiego. Zwycięzcą przetargu obejmującego całość obsługi strategicznej i kreatywnej została agencja Saatchi & Saatchi.
0 1 0 0 1 26.09.2014Maleje rola social media w procesie zakupowym – badanie CapgeminiKonsumenci kładą obecnie mniejszy nacisk na social media w ścieżce zakupowej, niż robili to jeszcze dwa lata temu – wynika z „Digital Shopper Relevancy Report 2014” firmy Capgemini. Rośnie za to znaczenie smartfonów.
0 1 0 0 0 25.09.2014Aktywność największych polskich firm w serwisie YouTube – badanie ChimneyKtóre krajowe firmy są najaktywniejsze w obszarze internetowej komunikacji wideo? Sprawdziła to międzynarodowa agencja kreatywna Chimney w sierpniowym badaniu komunikacji największych polskich przedsiębiorstw przez kanały firmowe na YouTube. Efektem jest raport „Chimney’s YouTop100”.