1 1 0 0 0 12.09.2014Plus promuje ofertę dla firm w burgerowni (wideo)Plus rozpoczął kampanię promującą ofertę dla firm. Akcja spotu dzieje się w barze z burgerami. Do skorzystania z usług operatora zachęca właściciel lokalu.
0 1 0 0 1 12.09.2014Lumia bez Nokii, Windows bez Phone – Microsoft wprowadza zmianySerwis Geek on Gadgets opublikował wewnętrzne dokumenty Microsoftu, z których wynika, że firma z Redmond zamierza wprowadzić zmiany w swoich markach. W niedalekiej przyszłości z nazwy smartfonów zniknie Nokia, modyfikacja obejmie też Windows Phone.
1 1 0 0 0 12.09.2014Orange Polska i Payback promują wspólny produkt (audio)Orange Polska i program bonusowy Payback przygotowały pierwszy wspólny produkt. To pre-paid starter. Jest on promowany kampanią ATL i BTL.
0 1 0 0 0 12.09.2014Znamy listę nominowanych w XV edycji Effie AwardsTegoroczne jury nominowało do nagród Effie 77 kampanii. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 6 października.
1 1 0 0 0 11.09.2014Deichmann z kampanią kinową w Polsce, Rumunii i na Węgrzech (wideo)Rusza międzynarodowa kampania kinowa marki Deichmann. Równolegle prowadzona będzie w Polsce, Rumunii oraz na Węgrzech.
1 3 0 0 0 11.09.2014Ola i Michał – kolejni bohaterowie domu w kampanii Leroy Merlin (wideo)13 września rozpocznie się kolejna odsłona kampanii „Bohater domu” marki Leroy Merlin. Tym razem przedstawiona zostanie historia remontu mieszkania Oli i Michała.
0 1 0 0 0 11.09.2014Klasztor Shaolin poszukuje PR-owcaStarożytny klasztor Shaolin poszukuje media directorów. Kandydaci muszą wykazać się m.in. znajomością mediów społecznościowych i języka angielskiego. Nie jest wymagane, by byli mnichami, ćwiczyli sztuki walki czy stosowali wegetariańską dietę.
0 1 0 0 0 11.09.2014Grupa Goldbach sprzeda Goldbach InteractiveGoldbach Group położy nacisk na rozwój Goldbach Audience Poland. W związku z tym planuje sprzedaż spółki Goldbach Interactive.
2 1 0 0 0 11.09.2014Opel podpowiada, jak zachować się w sytuacji wypadku (wideo)W weekend 13–14 września w salonach Opla w całej Polsce odbędą się dni otwarte poświęcone pierwszej pomocy i bezpieczeństwu na drodze. Od 6 września trwa kampania informacyjna „Czas szybkich decyzji”.
0 1 0 0 0 11.09.2014ZFPR pod opieką 24/7Communication w social mediaZwiązek Firm Public Relations wybrał 24/7Communication do obsługi oficjalnego profilu na Facebooku. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu.