0 8 0 0 0 10.09.2014Wyniki Megapanelu – czerwiec 2014 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2014 r.
1 1 0 0 0 10.09.2014Apple rozszerza portfolio urządzeń i prezentuje iWatcha (wideo)9 września zaprezentowany został Apple Watch. Inteligentny zegarek ma dołączyć do portfolio smartfonów i tabletów marki w 2015 r.
0 4 0 0 0 10.09.2014„Wiersz powszedni” na opakowaniach pieczywa z Piekarni SzwajcarskiejNa torebkach z pieczywem Piekarni Szwajcarskiej (Inter Europol) pojawiły się wiersze i baśniowe motywy. Przy porannej kawie poczytać będzie można m.in. Adama Asnyka.
0 1 0 0 0 9.09.2014Saturn przedłuża współpracę z Ogilvy & MatherMedia Saturn Holding Polska wyłonił zwycięzcę przetargu na obsługę reklamową marki Saturn. Właściciel marketów ze sprzętem elektronicznym przedłuży współpracę z agencją Ogilvy & Mather, która będzie m.in. realizować kampanię zaplanowaną na kolejny rok.
3 1 0 0 0 9.09.2014„Franek łowca marek” – Tomasz Frankowski z rodziną w kampanii 50Style (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii sieci sklepów 50Style z odzieżą i obuwiem różnych marek. W działaniach reklamowych udział bierze ambasador brandu, Tomasz Frankowski. Piłkarzowi w spocie towarzyszy rodzina.
0 1 0 0 0 9.09.2014Airbnb wybiera TBWA do globalnej obsługiAirbnb – serwis podróżniczy umożliwiający rezerwowanie noclegów w prywatnych lokalach – wybrał TBWA na swoją globalną agencję reklamową. Pierwsze efekty współpracy mają być widoczne jeszcze w 2014 r.
1 1 0 0 0 9.09.2014Saxo Bank zachęca do inwestowania „w każdej chwili, w każdym miejscu” (wideo)1 września Saxo Bank rozpoczął nową kampanię reklamową zachęcającą do wykorzystywania okazji inwestycyjnych. Promuje w ten sposób platformę SaxoTrader.
1 1 0 0 0 9.09.2014Red Bull znów „dodaje skrzydeł” (wideo)1 września Red Bull powrócił z kampanią „Cartoon”. Wykorzystano w niej trzy animowane spoty w charakterystycznej dla marki konwencji.
0 2 0 0 1 9.09.2014Reklamy w telewizji nie dotrą do ponad 2 mln internautówOkoło 2,3 mln internautów w ogóle nie ogląda telewizji. Jednocześnie większość z nich aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych – wynika z badania przeprowadzonego wśród internautów przez SW Research na zlecenie agencji Think Kong.
0 1 0 0 0 9.09.2014Raport „Dziennikarze i social media 2014”Kanały społecznościowe na stałe wpisały się w codzienną pracę dziennikarzy w Polsce. 92% z nich deklaruje, że korzysta z nich zawodowo, przy czym 64% robi to codziennie – wynika z raportu „Dziennikarze i social media 2014” przygotowanego przez Multi Communications, Millward Brown oraz IMM.