0 1 0 0 0 9.09.2014Palikot wyprzedza Tuska – jest najbardziej krytykowanym politykiem (Press Service Monitoring Mediów)Lipiec przyniósł poważne zmiany w medialnym obrazie sceny politycznej. Janusz Palikot wysunął się na pierwsze miejsce wśród liderów partii, o których z największą częstotliwością publikowano krytyczne materiały – wynika z badania firmy Press Service Monitoring Mediów. To efekt kolejnych rezygnacji z członkostwa w Twoim Ruchu i braku porozumienia z SLD.
1 1 0 0 0 9.09.2014Marka Winiary poleca budyń na podwieczorek (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca budynie marki Winiary. Celem działań jest przypomnienie konsumentom o tej kategorii i podkreślenie, że ważnym posiłkiem w diecie dziecka jest podwieczorek.
0 1 0 0 0 9.09.2014Oglądamy zagraniczne seriale online, ale nie płacimy za nie – OMDInternauci oglądają seriale chętniej w Sieci niż w telewizji – to wniosek z analizy przeprowadzonej przez dom mediowy OMD. Ponad połowa (54%) internautów oglądała przynajmniej jeden serial online. 32% respondentów śledzi je tylko w telewizji, a 14% deklaruje, że w ogóle ich nie ogląda.
1 1 0 0 0 9.09.2014Chupa Chups z promocją „na pełnym luzie” (wideo)W pierwszych dniach września ruszyła promocja konsumencka lizaków Chupa Chups. Towarzyszy jej hasło „Nagrody na pełnym luzie”.
0 1 0 0 0 9.09.2014 ARTYKUŁ SPONSOROWANYJak teorię przekuto w praktykę, czyli słuchacze PR-u u Tischnera dla Idea FixSłuchacze 11. edycji studiów podyplomowych o kierunku Nowy Public Relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla Idea Fix – miejsca, w którym wielowymiarowo spotyka się polski kreatywny biznes.(Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 8.09.2014Nescafe odświeża logo i ujednolica identyfikację wizualną (wideo)Marka Nescafe wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach, w których jest obecna. Zmianie towarzyszy też odświeżenie komunikacji, której nowe hasło to „Wszystko zaczyna się z Nescafe!”.
0 1 0 0 0 8.09.2014Provident Polska pod opieką agencji public relationsW postępowaniu przetargowym, w którym wzięły udział cztery wyselekcjonowane agencje, Provident Polska wybrał ofertę firmy Edelman Polska. Agencja zajmie się realizacją działań PR dla firmy pożyczkowej.
1 1 0 0 0 8.09.2014Katarzyna Maciąg, Jerzy Stuhr, kosmonauta, zombie i mag w kampanii Stopklatki TV (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa kanału filmowego Stopklatka TV. Jej gwiazdą jest aktorka telewizyjna i teatralna Katarzyna Maciąg. Lektorem w spocie został Jerzy Stuhr.
0 5 0 0 0 8.09.2014Żywiec promuje się na outdoorzeW siedmiu polskich miastach pojawiły się reklamy Żywca. To element rozpoczętej w sierpniu kampanii „Żywiecka kronika filmowa”.
0 2 0 0 0 8.09.2014Nowa strona główna InteriiTydzień po zapowiedzianej zmianie wizerunku Interii światło dzienne ujrzała odświeżona strona główna portalu. Po raz pierwszy pojawi się na niej nowe logo.