0 1 0 0 0 8.09.2014Polscy jurorzy na festiwalu EurobestIzabela Kurczewska oraz Maciej Nowicki będą oceniać prace w europejskim festiwalu kreatywności Eurobest. Organizatorzy ogłosili skład tegorocznego jury z przewodniczącymi poszczególnych kategorii na czele.
2 1 0 0 0 8.09.2014Organizm ma zbliżenie w kolejnym spocie PKO BP (wideo)Akcja kolejnego spotu PKO BP toczy się w mózgu. Bohaterkami filmu reklamowego są „endorfiny od pieszczenia”, które pojawiają się, ponieważ organizm ma zbliżenie.
1 1 0 0 0 8.09.2014Piotr Adamczyk dziękuje klientom Eurobanku (wideo)Eurobank rozpoczął kampanię wizerunkową. W spocie Piotr Adamczyk, odnosząc się do wyników ankiety przeprowadzonej wśród klientów banku, dziękuje im za polecanie tej marki.
0 1 0 0 0 8.09.2014Merlin.pl z agencją PRZ początkiem sierpnia Merlin.pl rozpoczął współpracę z Telma Communications Agency. Umowa dotyczy obsługi w zakresie media relations.
2 5 0 0 0 8.09.2014Kayah i Piasek śpiewają w reklamach Freshmarketu (wideo)3 września ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci sklepów Freshmarket. W spotach Kayah i Andrzej Piaseczny zaśpiewali piosenkę „I say a little prayer” Arethy Franklin w aranżacji Andrzeja Smolika.
1 3 0 0 0 8.09.2014Serce z Zabrza i mikroprocesor z Bytomia promują Śląsk (wideo) [aktualizacja]We wrześniu rozpoczęła się kampania promocyjna województwa śląskiego, prezentująca produkty technologiczne związane z tym regionem. Jej hasło brzmi: „Tworzymy śląskie”.
2 7 0 0 1 8.09.2014Plush na Kartę – nowa marka telekomunikacyjna (wideo)9 września Polkomtel wprowadzi na polski rynek markę Plush na Kartę. Jest ona skierowana do młodych konsumentów korzystających z oferty pre-paid. Hasło przewodnie działań brzmi: „Bez konsekwencji”.
1 1 0 0 1 8.09.2014Kampania promująca Urinal Intensiv (wideo)8 września rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Urinal Intensiv z portfolio Walmarku. Na jej potrzeby przygotowano m.in. 30-sekundowy spot.
3 1 0 0 0 8.09.2014Macademian Girl w kampanii Renault Twingo (wideo)Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową wersję samochodu Renault Twingo. Działania reklamowe, do których zaproszono blogerkę Macademian Girl, będą realizowane w telewizji, prasie, radiu, kinach oraz Internecie.
1 1 0 0 0 7.09.2014NC+ z kampanią promującą ofertę sportową (wideo)8 września zaczyna się kampania reklamowa oferty sportowej platformy NC+. Działania pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!” prowadzone będą w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie.