0 1 0 0 0 27.08.2014Fałszywe konta marek na Instagramie – problem dla marketingowcówInstagram powinien wprowadzić weryfikację marek, by oczyścić się z fałszywych kont. Setki imitatorów podszywają się pod znane firmy. Najwięcej naśladowców mają Adidas Originals i Starbucks – wynika z analizy platformy BirdSong.
0 2 0 0 0 27.08.2014Gotowanie w polskiej Sieci – GemiusNa strony WWW z przepisami i poradami kulinarnymi zagląda blisko 6 mln polskich internautów. W ciągu dwóch lat o niemal jedną szóstą wzrosła liczba osób, które z nich korzystają. E-kucharze najczęściej czerpią inspiracje ze strony Durszlak.pl – wynika z danych firmy Gemius.
0 1 0 0 0 27.08.2014Orange zaprasza do interaktywnego domu BoskichMarka Orange uruchomiła drugą edycję interaktywnej gry z udziałem aktorów serialu „Rodzinka.pl” – Małgorzaty Kożuchowskiej, Tomasza Karolaka, Macieja Musiała i Adama Zdrójkowskiego. Tym razem bohaterowie wyjeżdżają na wakacje, a internautom będą telefonicznie przekazywać zadania do wykonania na stronie www.domboskich.pl.
2 1 0 0 0 27.08.2014Adidas promuje buty Predator Instinct grą na InstagramieRozpoczęła się kampania reklamowa butów Predator Instinct marki Adidas. Na Instagramie uruchomiona została gra – forma konkursu brandu.
0 1 0 0 0 27.08.2014Czy Big Data to Pareto XXI wieku? – analiza McCann WorldgroupPonad 1/3 liderów na świecie nie ufa informacjom, na podstawie których musi podejmować decyzje biznesowe – wynika z badań przeanalizowanych przez McCann Worldgroup. Popularna teoria zarządzania, zasada 80/20 wykorzystująca założenie, że 20% zasobów jest w stanie wypracować 80% możliwego postępu w rozwoju organizacji – w świetle analiz Big Data zaczyna być kwestionowana.
0 1 0 0 0 27.08.2014Walutomat pod opieką agencji interaktywnejPlatforma wymiany walut przez Internet Walutomat rozpoczęła współpracę z Mosqi.to. Projekt ruszy jesienią.
0 1 0 0 0 27.08.2014VML Poland stworzył dział innowacjiZadaniem nowej wewnętrznej struktury VML Poland będzie realizacja działań i projektów innowacyjnych zarówno technologicznie, jak i komunikacyjnie. Szefem działu został Marcin Krawczyński, który objął stanowisko innovation directora.
5 4 0 0 2 27.08.2014Kampania rozwiązań do sypialni z katalogu Ikei na 2015 r. (wideo)Rozpoczęła się dystrybucja katalogu Ikei na 2015 r. W nadchodzącym czasie sieć skoncentruje się na temacie urządzania miejsc do spania i odpoczynku. W ramach promocji powstały spoty reklamowe, a w trasę ruszył autobus, w którym można zasięgnąć porad fizjoterapeutów. Prowadzone są też działania content marketingowe.
0 1 0 0 0 26.08.2014Inteligentna konsumpcja i rola marek w obliczu „ekonomii w sam raz” – raport Havas WorldwideCzterech na pięciu polskich respondentów odbiera zjawisko nadmiernej konsumpcji jako zagrożenie dla społeczeństwa. 62% badanych uważa, że obecne modele ekonomiczne się nie sprawdzają, a 73% jest zdania, że nasze społeczeństwo byłoby lepsze, gdyby ludzie w większym stopniu stawiali na współdzielenie. To główne wnioski z raport agencji Havas Worldwide „Nowy typ konsumentów i gospodarka oparta na współdzieleniu”.
0 1 0 0 0 26.08.2014Wygoda to główny atrybut sprzedaży bezpośredniej – badanie Homo HominiWygoda (41,8%), oferowane zniżki i promocje (32,3%), drobne upominki przy zakupie (24,1%) – to wciąż główne atrybuty sprzedaży bezpośredniej. Wskazali je respondenci ogólnopolskiego badania Homo Homini, przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.