0 1 0 0 0 4.08.2014Modelka plus size po raz pierwszy w kalendarzu PirelliW 51. wydaniu kalendarza marki Pirelli zobaczyć będzie można Candice Huffine. Obok tej modelki plus size pojawią się m.in. Adriana Lima, Natalia Vodianova, Isabeli Fontana, Raquel Zimmermann, Joan Smalls, Sasha Luss i Karen Elson. Motywem przewodnim publikacji jest fetyszyzm.
1 1 0 0 1 4.08.2014„Nie przepraszaj” – radzi Pantene (wideo)Marka Pantene prezentuje kolejną odsłonę globalnej kampanii „#ShineStrong”. Nowy film zwraca uwagę na spotykane wśród kobiet nieświadome nadużywanie słowa „przepraszam”.
4 1 0 0 0 4.08.2014Bracia Komersowie promują usługi Poczty Polskiej dla e-commerce (wideo) [aktualizacja]4 sierpnia Poczta Polska rozpoczęła kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Osią działań są filmy reklamowe, których bohaterami są właściciele sklepu internetowego: Eryk i Eugeniusz Komersowie. Głównym medium działań jest Internet.
1 1 0 0 0 4.08.2014Darmowa aktywność na Facebooku w kampanii Orange z Robertem Górskim (wideo)Firma Orange rozpoczęła kampanię promującą pakiet World w ramach startera Smart. W rolę kioskarza kolejny raz wcielił się znany z Kabaretu Moralnego Niepokoju Robert Górski. Tym razem bohater spotu zajęty jest aktywnością na Facebooku.
0 1 0 0 0 4.08.201421. Golden Drum 7 październikaTegoroczny Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum w Portorožu rozpocznie się 7 października. Wezmą w nim udział przedstawiciele branży reklamowej z 37 państw. Hasło przewodnie nadchodzącego wydarzenia to „Creativity, Content, Happiness”.
0 2 0 0 0 4.08.2014Najstarsza polska didżejka promuje stację Eska TV4 sierpnia ruszyła kampania promocyjna stacji Eska TV. Jej twarzą została DJ Wika – najstarsza didżejka w Polsce.
0 1 0 0 0 4.08.2014Lecznicza marihuana reklamowana w „New York Timesie”Leafly, aplikacja, która stanowi źródło wiedzy o lekach z dodatkiem marihuany, 2 sierpnia zamieściła na łamach „The New York Timesa” pierwszą reklamę tego środka.
0 2 0 0 0 4.08.201415 lat Galerii RuszGaleria Rusz, prowadzona przez Joannę Górską i Rafała Góralskiego, w sierpniu obchodzi 15-lecie działalności. Z tej okazji artyści przygotowali atrakcje dla odbiorców. Dwie nowe prace można oglądać w przestrzeni miejskiej Torunia.
0 3 0 0 0 4.08.2014Ambasadorzy marek na Twitterze – analiza Nielsen SocialW ciągu pierwszych czterech miesięcy 2014 r. 17 mln osób stworzyło 361 mln wpisów na Twitterze o programach telewizyjnych. W tym samym czasie badani opublikowali 215 mln wzmianek o około 700 markach – wynika z analizy Nielsen Social.
1 1 0 0 0 4.08.2014Darmowe Wi-Fi Coca-Coli na citylightach (wideo)W ośmiu największych miastach Polski za pośrednictwem citylightów skorzystać można z bezprzewodowego Internetu. To element kampanii Coca-Coli „Powiedz to piosenką”.