0 3 0 0 0 16.07.2014Gdzie najłatwiej robić zakupy mobilne? – badanie IdealoW którym europejskim kraju sprzedawcy są najlepiej przygotowani do spełnienia oczekiwań użytkowników mobilnych? Sprawdzono to w badaniu porównywarki cen Idealo.pl, sprawdzającym sklepy internetowe pod kątem oferowanych przez nie możliwości zakupów za pośrednictwem urządzeń przenośnych.
0 2 0 0 0 16.07.2014Fani Absoluta staną się bohaterami komiksu„Życie Alexa – czas na absolutne zmiany“ to tytuł interaktywnego komiksu tworzonego w ramach internetowej kampanii Absoluta. Marka chce zachęcić fanów do wspólnej zabawy, dając im możliwość zostania bohaterami poszczególnych odcinków tworzonej na żywo historii.
1 2 0 0 0 16.07.2014Uśmiechy konsumentów we wrześniu znajdą się na wielkiej reklamie outdoorowej (wideo)GlaxoSmithKline rozpoczyna kampanię reklamową specjalistycznych past do zębów. Działaniom pod hasłem „Wybieraj pasty świadomie” towarzyszy internetowy konkurs na uśmiech, który rozpozna największa liczba osób.
0 5 0 0 0 16.07.2014Finał mundialu rekordowy również w polskim Internecie i telewizji – analiza Dentsu Aegis Network (infografika)Ostatnia bramka mundialu ustanowiła rekord widowni przed telewizorami oraz aktywności wzbudzonej w social media. Od pierwszego gwizdka do zakończenia piłkarskich mistrzostw świata liczba osób przed telewizorami w Polsce dwukrotnie wzrosła, a zaangażowanie fanów w Internecie zwiększyło się przynajmniej dziesięciokrotnie – wynika z analizy przygotowanej przez grupę Dentsu Aegis Network.
0 1 0 0 0 16.07.201494-procentowy wzrost dochodów z transakcji mobilnych w Polsce – raport ZanoxaPolska zajmuje trzecie miejsce w Europie pod względem wzrostu wielkości dochodów z handlu mobilnego. Według badania „Zanox Mobile Performance Barometer 2014” wyprzedzamy takie kraje jak Niemcy, Francja, Hiszpania czy Włochy. W ciągu ostatniego roku liczba transakcji mobilnych w samej Europie wzrosła o 64 proc.
1 1 0 0 0 15.07.2014Tymbark z telewizyjną kampanią reklamową (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Tymbarku. Bohater telewizyjnego spotu po spróbowaniu napoju marki przenosi się w orzeźwiający świat.
1 1 0 0 0 15.07.2014Coca-Cola podsumowuje mundial (wideo)Coca-Cola, oficjalny sponsor mistrzostw świata w piłce nożnej, podsumowuje mundialowe rozgrywki. W specjalnym spocie przypomina emocjonujące momenty zakończonych rozgrywek.
0 1 0 0 0 15.07.2014Adidas i Manchester United podpisują umowę sponsoringową wartą 1,3 mld dol.14 lipca Manchester United poinformował o podpisaniu umowy sponsoringowej z marką Adidas. Zawarty na 10 lat kontrakt jest wart prawie 1,3 mld dol. Do tej pory sponsorem drużyny była Nike.
3 0 0 0 0 15.07.2014Pół człowiek, pół robot w reklamie Old Spice (wideo)Najnowszym bohaterem marki Old Spice został Mandroid. To połączenie mężczyzny i robota.
1 1 0 0 1 15.07.2014Always z kampanią „#JakDziewczyna” (wideo, infografika)Marka Always rozpoczęła kampanię, w której pokazuje, w jaki sposób powszechny zwrot „jak dziewczyna” negatywnie wpływa na dziewczęta. Chce w ten sposób zmienić złe postrzeganie tych słów i spowodować, by były odbierane jako komplement