1 1 0 0 0 11.10.2013Kevin Spacey na deskorolce – reklama aplikacji mobilnej BZ WBK (wideo)Bank Zachodni WBK przygotował kolejną odsłonę kampanii promującej Konto Godne Polecenia. Tym razem Kevin Spacey reklamuje mobilną aplikację, jeżdżąc na deskorolce.
1 1 0 0 0 11.10.2013Czy Matka Natura ma polskie korzenie? – pyta Hortex (wideo)10 października rozpoczęła się kampania promująca soki jabłkowe Hortexu. W spotach po raz pierwszy wprowadzono postać Matki Natury. Towarzyszy jej znany z wcześniejszych kreacji ekspert marki.
2 2 0 0 0 11.10.2013Leśnicy z Pomorza zwrócą właścicielom rzeczy „zgubione” w lesie (wideo)Leśnicy z Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku wspólnie ze Stowarzyszeniem Eko-Inicjatywa prowadzą kampanię społeczną „Czyste Lasy”. „Twoje śmieci, wspólny problem” to hasło przewodnie obecnego cyklu informacyjno-edukacyjnego.
1 1 0 0 0 11.10.2013Natasza Urbańska promuje zakupy w Sieci w kampanii e-Izby (wideo)Izba Gospodarki Elektronicznej przygotowała kampanię „Kupuję w Internecie”. Celem akcji jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie mogą być łatwe, szybkie i wygodne. Przekonuje o tym m.in. Natasza Urbańska.
2 2 0 0 0 10.10.2013Rzeźba utworzona z marzeń o sławie – kampania The Famous Grouse Scotch Whisky (wideo)„Be Part of Something Famous” to kampania The Famous Grouse Scotch Whisky. W jej ramach 1 października odsłonięto rzeźbę składającą się z zapisanych przemyśleń uczestników projektu. Wypalono je laserem na metalowych taśmach.
0 1 0 0 0 10.10.2013Znani są finaliści V edycji konkursu PNSAKapituła sędziowska konkursu Polish National Sales Awards 2013 dokonała oceny nadesłanych zgłoszeń i wyłoniła finalistów. Kolejnym etapem będą prezentacje przed jury, które odbędą się między 18 października a 12 listopada 2013 r.
0 1 0 0 0 10.10.201314 mln Polaków korzysta z YouTube – GemiusZ serwisu YouTube korzysta w Polsce niemal 14 mln użytkowników Sieci. To prawie 11 mln internautów więcej niż w 2006 r., gdy kupił go Google.
0 2 0 0 0 10.10.2013Kostki Domestosa wirują na outdoorzeBillboardy z wirującym elementem reklamują kostkę toaletową Domestos. Ruchome tablice są częścią kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt marki.
1 1 0 0 0 10.10.2013„Back to Black” – kolejna odsłona kampanii z udziałem Mike’a Tysona (wideo)Marka Black Energy Drink wraca jesienią z kolejną odsłoną kampanii z udziałem Mike’a Tysona. Działania promocyjne obejmują komunikację ATL i BTL.
0 4 0 0 0 10.10.2013Dzieci w Internecie – badanie TNS Polska, Orange i Fundacji Dzieci NiczyjeDzieci najczęściej korzystają z Internetu za pomocą komputerów. Łączą się z Siecią głównie w domu, szkole i u znajomych. To niektóre z wniosków z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie Orange Polska we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje.