1 1 0 0 0 23.09.2013Orange pozywa Plusa za reklamę „Zmień Internet domowy na Plusa” (wideo)TP (Orange) wniosła o zabezpieczenie przysługujących jej roszczeń w związku z porównaniem przez Polkomtel w rozpoczętej przed miesiącem kampanii oferty operatorów oraz stwierdzeniem, że Plus proponuje szybszy Internet.
1 1 0 0 0 23.09.2013Druga odsłona kampanii Ikei „Daj spokój – dom to frajda” (wideo)Rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii „Daj spokój – dom to frajda”. Tym razem sieć sklepów promuje rozwiązania do przechowywania w sypialniach.
0 1 0 0 0 20.09.2013Spot radiowy Night Clubu Libido deprecjonuje utrwalone wzorce społeczne – KERKER uznała, że radiowa reklama Night Clubu Libido nie mieści się w ramach przyjętych norm etycznych i przekracza dopuszczalne granice obyczajowości. Trywializuje relacje międzyludzkie i deprecjonuje utrwalone wzorce społeczne, do jakich należy instytucja małżeństwa.
0 1 0 0 0 20.09.2013Michelin wybiera Publicis Poland i Digital WonderlandObsługą marki Michelin w regionie Europy Centralnej i Północnej (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia) zajmą się Publicis Poland i Digital Wonderland.
0 6 0 0 0 20.09.2013UTK z kampanią informującą pasażerów o ich prawachUrząd Transportu Kolejowego zainicjował drugą odsłonę kampanii „Dzień Pasażera”. Przygotowano plakaty, które w humorystyczny sposób informują pasażerów o ich prawach. 20 września na dworcu w Kutnie pracownicy urzędu udzielają również bezpłatnych porad.
0 1 0 0 0 20.09.2013Drugi z kolei wzrost WMRWartość wskaźnika medialności recesji zwiększyła się w sierpniu o 2 proc., czyli do 316 punktów – podał Press-Service Monitoring Mediów. To drugi z kolei wzrost WMR.
0 1 0 0 0 20.09.2013Play wybiera agencję wspierającąPlay wybiera agencję do obsługi w zakresie działań ATL. Agencją wiodącą wciąż pozostaje Grandes Kochonos, która przygotowuje m.in. reklamy operatora z celebrytami.
0 7 0 0 0 20.09.2013Rynek smartfonów w Polsce – analiza MEC48% polskich internautów nie ma smartfona i zdecydowana większość z nich (73%) nie zamierza w najbliższym czasie takiego aparatu kupić – to niektóre z wniosków z badania przeprowadzonego przez dom mediowy MEC.
0 1 0 0 0 20.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSłuchacze kierunku nowy public relations WSE przygotowali kampanię PR dla TEDxKrakówW roku akademickim 2012/2013 słuchacze 10. edycji studiów podyplomowych na kierunku nowy public relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla TEDx Kraków. To organizacja non profit przygotowująca lokalną edycję konferencji TED oraz przedsięwzięcia promujące hasło „Ideas worth spreading!”.(informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 20.09.2013Ministerstwo Gospodarki zachęca zagranicznych inwestorów do współpracy z polskimi firmami„Made in Poland” to hasło kampanii informacyjno-promocyjnej Ministerstwa Gospodarki. Resort będzie zachęcał inwestorów z Czech, Niemiec, Ukrainy, Chin i Rosji do nawiązywania współpracy biznesowej z polskimi firmami.