1 1 0 0 0 21.06.2013Kampania promująca festiwal „Refugee Review” (wideo)Trwa kampania reklamowa VIII Przeglądu Filmów o Tematyce Uchodźczej „Refugee Review”, organizowanego przez Polską Akcję Humanitarną. Wyświetlanym od 18 czerwca produkcjom towarzyszą działania promujące w kinach, metrze oraz warszawskich tramwajach i autobusach.
0 4 0 0 0 21.06.2013Kobiety w Sieci – badanie Instytutu Badań Pollster (infografika)Kreatorki, konsumentki i obserwatorki – takie grupy internautek zostały wyodrębnione w badaniu przeprowadzonym przez Instytut Badań Pollster na potrzeby konferencji „Web woman wanted”. Badanie wykazało też, że kobiety w różnym wieku na różne sposoby korzystają z Internetu.
2 1 0 0 0 21.06.2013Kampania promująca film „Stażyści” (wideo)21 czerwca do polskich kin wchodzi komedia „Stażyści”. Premierze towarzyszy kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji, na nośnikach outdoorowych w warszawskim metrze oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 21.06.2013Bakoma promuje jogurt naturalny gęsty (wideo)17 czerwca rozpoczęła się kampania Bakomy promująca jogurt naturalny gęsty. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w telewizji, prasie, w serwisach VOD oraz na monitorach w sieci Carrefour.
0 1 0 0 1 21.06.2013YouTube nauczy reklamodawców, jak tworzyć wirusyYouTube uruchomi we wrześniu pilotażowy program dla reklamodawców, który pomoże im tworzyć zaraźliwe treści wideo przeznaczone do serwisu.
0 1 0 0 0 21.06.2013UOKiK ukarał CT Creative Team za SMS-owy quizUOKiK nałożył na spółkę CT Creative Team karę w wysokości 141 tys. zł. Przedsiębiorca zajmował się m.in. organizacją SMS-owych konkursów. Wątpliwości urzędu wzbudził prowadzony od listopada 2010 do grudnia 2011 r. „Quiz wiedzowy”.
2 1 0 0 1 21.06.2013„Nie bądź burak, jedz warzywa!” – ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Allegro All For Planet (wideo)Fundacja Allegro All For Planet rozpoczęła ogólnopolską kampanię społeczno-edukacyjną pod hasłem „Nie bądź burak, jedz warzywa”. Jej celem jest promocja zdrowego trybu życia oraz przekonanie Polaków do zmiany nawyków żywieniowych. Na czerwiec zaplanowano m.in. reklamy w prasie oraz radiu, działania teaserowe i ambient marketing.
0 1 0 0 0 21.06.2013Polacy fotografują, by udostępniać on-line – badanie Samsunga (infografika)Samsung prezentuje wyniki badania pokazujące, że 64% badanych Polaków udostępnia zrobione zdjęcia w Sieci w ciągu tygodnia od ich wykonania. 10% respondentów robi to w ciągu minuty. Co trzeci przyznaje, że motywacją do fotografowania jest chęć pokazania zdjęć w Internecie.
2 1 0 0 0 21.06.2013180 Heartbeats + Jung von Matt i Young & Rubicam z nominacjami do Lwów w Cannes (wideo)Dwie polskie agencje zdobyły trzy nominacje do nagrody Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2013. 180 Heartbeats + Jung von Matt ma szansę na dwa Lwy za projekt Rak’n’Roll Records. Young & Rubicam została nominowana za „Doping TV”.
1 2 0 0 0 21.06.2013Nestea kontynuuje kampanię „Początek czegoś niezwykłego” (wideo)„Początek czegoś niezwykłego” to hasło prowadzonej od ubiegłego roku kampanii reklamowej herbat mrożonych Nestea słodzonych ekstraktem z liści stewii. Kolejna odsłona działań ruszyła z początkiem czerwca.