0 1 0 0 0 12.06.2013Komórkowa moralność – badanie McCann Worldgroup (infografika)Bawienie się telefonem w towarzystwie jest czymś wyraźnie gorszym niż nieodpowiadanie na SMS-y. 57% respondentów prędzej dopuściłoby się czegoś wątpliwego prawnie na komórce niż na komputerze. Takie wyniki dało badanie przeprowadzone przez McCann Worldgroup.
0 1 0 0 0 12.06.2013Obsługą Eurolotu w social media zajmie się Polish Creative GroupLinie lotnicze Eurolot rozpoczęły współpracę z Polish Creative Group. Pierwszym etapem jest przygotowanie komunikacji w mediach społecznościowych.
0 2 0 0 0 12.06.2013Frisco.pl rozpoczyna kolejny etap kampanii porównawczejInternetowe delikatesy Frisco rozpoczynają kolejny etap kampanii porównawczej. Tym razem hasło przewodnie brzmi „Frisco okazja”.
0 3 0 0 0 12.06.2013Spinacz biurowy upominkiem promującym polską gospodarkęRozstrzygnięto konkurs Ministerstwa Gospodarki na upominek promujący polską gospodarkę. Zwyciężył projekt autorstwa Małgorzaty Pieniak – spinacz biurowy.
0 2 0 0 0 12.06.2013Kampania reklamowa FotoliiBank zdjęć Fotolia startuje z kampanią reklamową skierowaną do osób zajmujących się e-commerce, i rzemiosłem oraz przedsiębiorców z sektora MSP. Reklamy pojawią się w prasie oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 12.06.2013Kampania zewnętrzna kostiumów kąpielowych marki GattaRuszyła kampania outdoorowa marki Gatta. Na tablicach przy centrach handlowych oraz głównych ulicach m.in. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu można zobaczyć zdjęcia modelek w kostiumach kąpielowych z kolekcji Swimwear.
0 4 0 0 0 12.06.2013Anna Przybylska w kampanii Limango.plRozpoczyna się kolejna odsłona kampanii klubu zakupowego Limango. Bohaterką sesji wizerunkowej została po raz trzeci Anna Przybylska. Działania obejmują Internet, media tradycyjne z segmentu lifestyle i parenting oraz akcje w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 12.06.2013Lewis PR przejmuje Davies Murphy GroupAgencja Lewis PR kupiła Davies Murphy Group – podmiot z branży marketingu i PR, działający w USA, UK i Niemczech. DMG będzie działać pod obecną nazwą jako spółka Lewis PR.
0 1 0 0 0 12.06.2013X-Trade Brokers wybrał WebTalkPrzetarg na obsługę domu maklerskiego X-Trade Brokers wygrała agencja WebTalk. Zajmie się stworzeniem strategii obecności marki w kanałach social media oraz consultingiem.
0 5 0 0 0 12.06.2013Lepsze wyniki bankowych infolinii – badanie ARC Rynek i OpiniaSystematycznie poprawia się telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta w bankach – wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W finalnym rankingu infolinii najwięcej punktów uzyskał PKO BP. W dziedzinie obsługi e-mailowej na pierwsze miejsce wysunęła się infolinia Credit Agricole.