1 1 0 0 0 7.06.2013Najpowszechniejsze stereotypy w kampanii „Naiwni” przeciw marihuanie (wideo)Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego rozpoczął kampanię społeczną „Naiwni”. Ma ona dostarczyć młodzieży wiedzy o zagrożeniach związanych z używaniem przetworów konopi indyjskich.
3 2 0 0 0 7.06.2013Maciej Stuhr w filmowych rolach w spotach Play (wideo)Play rozpoczyna kolejny etap kampanii promującej ofertę dla osób przenoszących numer. W spotach kolejny raz pojawia się Maciej Stuhr.
1 2 0 0 0 7.06.2013Kampania Garniera wprowadzająca markę Olia (wideo)Rusza kampania Garniera wprowadzająca na rynek Olię – nową markę farb do włosów bez amoniaku. Działania komunikacyjne rozpoczną się 7 czerwca od zapowiedzi umieszczonej w „Gazecie Wyborczej” i „Tele Tygodniu”.
1 1 0 0 0 7.06.2013Szokująca kampania brytyjskiego Ministerstwa TransportuBrytyjskie Ministerstwo Transportu skierowało do młodych mężczyzn niecodzienną kampanię przeciw prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu. Goście jednego z pubów byli zaskakiwani symulacją wypadku samochodowego.
0 1 0 0 0 7.06.2013Marka Haribo rozstrzygnęła przetarg na działania PRPrzetarg na obsługę PR firmy Haribo Polska wygrała agencja Brand Support. Będzie prowadziła działania public relations wszystkich produktów należących do portfolio marek Haribo i Maoam.
0 1 0 0 0 7.06.2013Rekordowa liczba zgłoszeń do Cannes Lions 2013Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions została zgłoszona rekordowa liczba 35 765 prac z 92 krajów, w tym 144 z Polski. Stanowi to wzrost ogólnej liczby zgłoszeń o 4% w stosunku do roku poprzedniego. W tym roku pojawiła się również nowa kategoria – Innovation Lions.
0 1 0 0 0 7.06.2013Marka skanerów Fujitsu we współpracy z Monday PROd początku maja firma PFU Imaging Solutions Europe Limited, producent skanerów marki Fujitsu, współpracuje z Monday PR. Agencja będzie prowadzić działania PR w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej.
0 1 0 0 0 7.06.2013Strax Polska pod opieką agencji PRFirma Strax Polska, produkująca akcesoria do urządzeń mobilnych, nawiązała współprace z 4 Publicity. Na mocy umowy agencja prowadzić będzie działania o charakterze media relations, dotyczące akcesoriów marek Xqisit i Enjoy.
0 1 0 0 0 7.06.2013Kiwi Shoe Passion pod opieką Edelman PolskaW maju marka poduszek żelowych do obuwia Kiwi Shoe Passion (SC Johnson) rozpoczęła współpracę z Edelman Polska. Do zadań agencji należy prowadzenie działań skierowanych do mediów i blogerów; celem jest informowanie o kolekcji produktów przeznaczonych dla kobiet.
1 1 0 0 0 7.06.2013„Dobra Łaciata” – kampania (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa śmietanki „Dobra Łaciata”. W telewizji oraz Internecie pojawią się spoty 30- i 15-sekundowe.