0 1 0 0 0 22.04.2013Serwisy społecznościowe – istotne źródło inspiracji przy wyborze oferty turystycznej41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej. Takie wnioski przyniosło badanie zrealizowane w marcu przez SW Research dla agencji social media Think Kong.
0 1 0 0 0 22.04.2013Anna Wendzikowska w projekcie Siemens FreshLook 2013Aktorka i dziennikarka Anna Wendzikowska razem z Karoliną Malinowską oraz Maciejem Zieniem będzie mówić o trendach w modzie. Tematem przewodnim wiosennej edycji projektu promującego pralki i suszarki Siemensa jest „Black & White”.
1 1 0 0 0 22.04.2013„Tocoś” nowym składnikiem Prince Polo i jego konsumentów (wideo)Z początkiem kwietnia ruszyła kampania wizerunkowa pod hasłem „Każdy ma w sobie Tocoś, tak jak Prince Polo”. Działania prowadzone będą przez kilka najbliższych miesięcy.
1 1 0 0 2 22.04.2013Kampania wprowadzająca Kulki Mięsne Dobrze Nadziane (wideo)Pudliszki wprowadzają na rynek nową markę: Kulki Mięsne Dobrze Nadziane. Promuje je kampania reklamowa w telewizji, prasie oraz w Internecie.
0 2 0 0 0 22.04.2013Man mówi sam za siebie – głos Wojciecha Manna w reklamie nowego ciągnika ManW połowie kwietnia wystartowała kampania B2B nowego ciągnika Man TGX Euro 6. Głosem akcji jest Wojciech Mann.
0 1 0 0 0 22.04.2013Kei.pl prowadzi kampanię wizerunkowąW połowie kwietnia firma hostingowa Kei.pl rozpoczęła kampanią wizerunkową. Jej hasła to „Są lepsze miejsca do trzymania danych”, „Są szybsze sposoby na szyfrowanie danych” i „Są lepsze sposoby na monitorowanie serwerów”.
0 1 0 0 0 22.04.2013Reebok szuka Fitness HeroesZ początkiem długiego majowego weekendu ruszy akcja promocyjna Reebok Fitness Heroes. Jest to cykl trzydziestu imprez, których celem jest promocja takich dyscyplin jak crossfit, joga i taniec.
1 1 0 0 0 22.04.2013Coca-Cola promuje aktywność fizyczną (wideo)Firma Coca-Cola rozpoczyna kampanię promującą aktywność fizyczną. W jej ramach w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany będzie spot „Ruch to radość”.
1 2 0 0 0 22.04.2013Milka wybiera najmilsze miasto w Polsce (wideo)W rozpoczętej 22 kwietnia akcji „Milka. Moje miasto się przytula” Polacy wybiorą najmilsze miasto. Nagrodą dla zwycięskiej miejscowości jest ogólnopolska promocja o wartości pół miliona złotych.
1 1 0 0 0 22.04.2013Monica Bellucci w spocie Cisowianki Perlage (wideo)19 kwietnia odbyła się premiera zapowiadanego spotu Cisowianki Perlage z udziałem Moniki Bellucci. Kreacja powstała w ramach kampanii pod hasłem „Cisowianka Perlage – Aqua polacca di qualita superiore”.