0 8 0 0 0 28.02.2013Najbardziej opiniotwórcze media lutego: miesiąc polskiej polityki„Rzeczpospolita” i „Perspektywy”, ale też „Przegląd Sportowy” i „Dziennik Gazeta Prawna” – te i inne media opublikowały w styczniu różnego rodzaju rankingi i wyniki sondaży, co zwiększyło ich poziom cytowalności. Publikacja rankingu szkół ponadgimnazjalnych zapewniła „Rzeczpospolitej” tytuł najbardziej opiniotwórczego medium miesiąca – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
1 4 0 0 1 28.02.2013„I’m good but not an angel”. Młode modelki promują markę Sinsay (wideo)„I’m good but not an angel” to hasło kampanii marki odzieżowej Sinsay, należącej do firmy LPP. Działania reklamowe skierowane są do kobiet w wieku 16–19 lat. W premierowej kampanii wystąpiły wschodzące gwiazdy modelingu: Krystyna Ziółek i Julia Borawska. Pierwsze sklepy Sinsay otwarte zostaną 1 marca.
1 1 0 0 0 28.02.2013Jak przekonać męża do remontu? – kampania banku BNP Paribas (wideo)Bank BNP Paribas na początku marca startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej „Porozmawiajmy o Twoich planach”. Na początku akcji ukaże się spot „Łazienka”, promujący kredyty gotówkowe. Działania obejmą media ogólnopolskie.
0 1 0 0 0 28.02.2013Kampania reklamowa Domino’s Pizza1 marca rusza kampania wizerunkowa Domino’s Pizza. Działania reklamowe będą prowadzone m.in. w ramach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie. Akcja ma ocieplić wizerunek marki, a także podkreślić doświadczenie firmy.
0 1 0 0 0 28.02.2013„Polski Internet 2012 i prognoza na 2013” – raport Interaktywnie.comPrognozy zmian w polskim e-commerce, na rynku reklamy internetowej, w mediach społecznościowych, wideo online oraz w dynamicznie rosnącym mobile – obszary te uwzględnia raport przygotowany przez Interaktywnie.com.
0 1 0 0 0 28.02.2013Nowa agencja strategiczna – Melting Pot Strategy CollectiveWojciech Walczak i Radosław Kaczmarek założyli nową agencję doradztwa strategicznego. Melting Pot Strategy Collective będzie łączyć działania ATL z rozwiązaniami cyfrowymi.
0 1 0 0 0 28.02.2013Kampanie e-mail marketingowe najczęściej w czwartki – infografika FreshMailW jakich godzinach i w które dni najczęściej prowadzone są wysyłki w ramach kampanii e-mail marketingu? Jakie są taktyki firm pod tym względem? Kiedy e-maile są najczęściej otwierane przez odbiorców? Firma FreshMail przygotowała badanie na ten temat. Objęło ono ponad 35 milionów indywidualnych odbiorców kampanii e-mail marketingowych oraz ponad 3 miliardy wysłanych wiadomości.
0 3 0 0 0 28.02.2013Wyniki badania: 97% internautów korzysta z poczty internetowejPoczta e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji online. Korzysta z niej 97% polskich internautów. To więcej niż wynosi odsetek korzystających z serwisów społecznościowych. Dla blisko 2/3 badanych e-maile są też najważniejszym kanałem wymiany informacji. Takie są wyniki badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) na zlecenie Wirtualnej Polski.
1 3 0 0 1 27.02.2013Rodzice gejów i lesbijek ze swoimi dziećmi na billboardach – kampania społeczna (wideo)1 marca rozpocznie się kampania społeczna „Rodzice, odważcie się mówić”, w której pojawią się rodzice osób homoseksualnych i biseksualnych wraz ze swoimi dziećmi. Na jednej z reklam można zobaczyć aktora Władysława Kowalskiego („Pan Tadeusz”, „Ogród Luizy”, „Katyń”) z synem.
0 1 0 0 0 27.02.2013Okocim wybrał agencję PRAgencja Multi Communications poprowadzi działania media relations w zakresie PR-u produktowego piwa Okocim.