0 1 0 0 0 5.02.2013Atmedia rozpoczynają sprzedaż czasu reklamowego na marzecRusza sprzedaż kampanii reklamowych na marzec w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych. Średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z marca 2012 r.
0 1 0 0 0 5.02.2013ADP Polska pod opieką agencji PRADP Polska, firma zajmująca się outsourcingiem funkcji kadrowo-płacowych, rozpoczęła współpracę z agencją BrandLab.
5 1 0 0 0 5.02.2013Lotto nadal przekonuje, dlaczego „Warto zostać milionerem” (wideo)4 lutego rozpocznie się trzecia odsłona kampanii reklamowej Lotto, pod hasłem „Warto zostać milionerem”. W reklamach wystąpią: przyrodnik, małżeństwo pilotów, mąż z żoną oraz studenci – bracia bliźniacy. Akcja obejmie telewizję, OHH (citylighty i siatki wielkoformatowe), a także Internet. Kampania zakończy się z upływem lutego.
1 1 0 0 0 5.02.20135 lutego przypada Dzień Bezpiecznego Internetu (wideo)5 lutego przypada Dzień Bezpiecznego Internetu (DBI), którego tematem przewodnim są prawa i obowiązki cyfrowego użytkownika. Wszystkie działania będą realizowane pod hasłem „Serfuję. Respektuję”.
0 1 0 0 0 5.02.2013Dofinansowane szkolenia z marketingu w Sieci dla małych firm z MałopolskiDo 15 lutego trwa rekrutacja na IV edycję dofinansowanych w 80% szkoleń z marketingu w Internecie w ramach projektu MMMP@2, realizowanego przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. Józefa Tischnera.
0 4 0 0 0 5.02.2013Artykuły promocyjne jako nośnik reklamy? – badanie Polskiej Izby Artykułów PromocyjnychPolska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła drugą edycję badania postrzegania artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy. 86% badanych uważa upominki reklamowe za skuteczne narzędzie. Niemal identyczny wynik zanotowano w 2010 r. Badanie skierowane było do klientów końcowych, w szczególności pracowników działów marketingu dużych korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 5.02.2013Parlament Europejski chce walczyć z eurosceptycyzmem w InternecieParlament Europejski wyda prawie 2 miliony funtów na monitorowanie prasy i forów internetowych w poszukiwaniu eurosceptycznych treści przed eurowyborami.
0 1 0 0 0 5.02.2013Akcja informująca o dozwolonym użytku książek: „Kserowanie jest okej!”Na początku lutego rozpoczęła się akcja informacyjna dotyczącą kserowania i dozwolonego użytku książek w bibliotekach. Kampania przebiega pod hasłem „Kserowanie jest okej!” i została zainicjowana przez Centrum Cyfrowe „Projekt: Polska” oraz portal Bibliosfera.net.
0 4 0 0 0 5.02.2013Reklama wielkoformatowa w 2012 r. – badanie CAM MediaW porównaniu z 2011 rokiem wydatki na reklamę wielkoformatową spadły o 0,7% i wyniosły 83,04 mln zł. Rok 2012 przyniósł duże wahania na rynku tego rodzaju reklamy – wynika z raportu firmy CAM Media.
1 1 0 0 0 5.02.2013Lay’s z akcją promocyjną „Jaki to smak?” (wideo)4 lutego rozpoczęła się kampania promująca nowe smaki chipsów Lay’s (PepsiCo). Akcja reklamowa obejmuje spoty telewizyjne, reklamy w Internecie oraz działania PR w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Celem kampanii jest zaangażowanie konsumentów i zachęcenie ich do wzięcia udziału w konkursie przygotowanym przez markę.